חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הלהיט החדש באירועים – דוכן בוריקה

קשה לחדש בתחום האוכל כשמדובר באירועים ובכל זאת מדי פעם מופיע טרנד חדש שסוחף אחריו את הקהל הישראלי. דוכני מזון כבר הפכו לשם דבר באירועים והכוכב שכבר כמה שנים שולט בתחום דוכני המזון שמלהיבים את האורחים הוא דוכן בוריקה.


להזמנת דוכן בוריק חם חייגו עכשיו: 072-2119587


מהו הבוריק?

זהו מאכל תוניסאי שבסיסו עלה בצק דק וורקה. את הוורקה מכינים מבצק דליל שנאפה על משטח עגול לוהט עד שהוא הופך לעלה דק שאותו אפשר לקלף מהמשטח. יש הנוהגים להחליף את הוורקה בעלה סיגר. את העלה ממלאים באחת האפשרויות כמו ביצה, בשר, תפוחי אדמה או ירקות, חשוב שהמלית תהיה מתובלת ולאחר מכן מקפלים לחצי עיגול ומטגנים בשמן עמוק. את הבוריק אפשר לאכול כמו שהוא או להכניס לפיתה עם ממרחים ורטבים.

דוכן בוריק באירוע שלכם

לאחר שהבוריק התפרסם בתוכניות הבישול בטלוויזיה, הפך דוכן הבוריק לפופולרי מאוד באירועים חברתיים. חברות דוכני המזון מספקות דוכן מעוצב באווירה המתאימה עם כל הציוד הנדרש והמצרכים הדרושים להכנת הבוריק. בזמן האירוע, מול עיני האורחים ולפי בחירתם, יכינו אנשי הצוות את המנה. ימלאו את עלה הוורקה במילוי המבוקש ויטגנו אותו במקום. האורחים יקבלו מנה חמה, טרייה, לפי טעמם וייהנו מחוויה מושלמת.

דוכני מזון בטעמים שונים

כדי להעשיר אירוע מכל סוג וכדי לחסוך לכם את הצורך בהכנות, בישול, ניקוי ושטיפת כלים, חברת קייטרינג מקצועית בתחום מציעה דוכני מזון שונים. את הדוכנים כדאי להתאים לסוג האירוע, כמות המשתתפים, גיל המשתתפים ואופיים. דוכני המזון יכולים להוות מנות פתיחה כמו חומוס עם פלאפל, סושי, מנות עיקריות כמו המבורגרים קטנים, טורטיות ממולאות, דוכני קינוחים, שייקים, פירות וכמובן דוכני שתייה קלה, אלכוהול ובירות. הדוכנים הם מסקרנים ומעוצבים בהתאם לנושא האירוע או באופציה של אווירת שוק וכך הם גורמים לאירוע להיות שונה, מרשים וכזה שישאיר זיכרון לאורך זמן רב.

אלרגיות ורגישויות למזון

כשמדברים על בוריקה חשוב לזכור כי מדובר במאכל המכיל גלוטן וחשוב להסביר זאת למוזמנים השואלים על רכיבי המנה. אנשים אשר סובלים מרגישויות מזון שונות והמודעות לנושא זה הולכת וגדלה. ישנן רגישויות מסכנות חיים וישנם אנשים הנמנעים ממזון מסוים בשל סיבות שונות. חשוב לדאוג למזון חליפי לכל אלה השומרים על כשרות קפדנית, הנמנעים מחלב, גלוטן, צמחוניים או רגישים למזון כזה או אחר. חברות דוכני המזון מקצועיות מודעות לכך ויציעו מבחר דוכנים תוך התחשבות בנקודה חשובה זו.

דוכן שתיה

בין כל דוכני המזון חשוב שיהיה גם דוכן שתייה. ההיצע יכלול שתיה קלה על כל גווניה וסוגיה, מיצים סחוטים במקום, אלכוהול או דוכן שייקים מרענן, חשוב שיהיה גם דוכן שירווה את צימאונם של האורחים אחרי מנת הבוריק. אנשי צוות הברמנים יגישו לאורחים שלכם את המשקאות, יתאימו להם את האלכוהול הנכון וישלימו את חווית דוכני המזון כולה.

דילוג לתוכן