חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן שניצל קריספי חם וטעים

 

שניצל הוא לא מאכל ישראלי אופייני, אבל הוא הפך לאהוב במיוחד על הקהל הישראלי. השניצל הוא אוכל מנחם, חוצה גילאים וכולם אוהבים שניצל, בעיקר עם צ'יפס. איך תוכלו לנצל את החיבה הישראלית לשניצל לטובת האירוע הקרוב שלכם? ייתכן ואחרי שתקראו כאן יתחשק לכם שניצל.


להזמנת דוכן שניצל חם חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני אוכל

בשנים האחרונות הפכו דוכני האוכל לפתרון מושלם לאירועים. בעיקר כשהקהל המוזמן מגוון וקשה למצוא מכנה משותף קולינרי. דוכני האוכל מאפשרים למוזמנים לבחור ממגוון רחב של מנות שונות, לטעום סגנונות וטעמים שונים מרחבי העולם והמארחים יכולים להיות רגועים שכל אחד ימצא משהו לטעמו.

דוכן אהוב במיוחד

דוכן שניצל הוא דוכן פופולרי באירועים והסיבה ברורה לגמרי. כל מבוגר הוא ילד וכל ילד אוהב שניצל. בדוכן השניצל יפנקו את האורחים שלכם בשניצל חם וטרי שהוכן במקום. את השניצל הפריך יוכלו האורחים לקבל בתוך חלה טרייה, בגט חם או לחמנייה מפנקת. אליהם יתלוו מבחר גדול של רטבים שונים במגוון טעמים רחב וכל מוזמן יוכל לבחור ולהוסיף רוטב לפי טעמו. החוויה כולה תיצור אצל האורחים זיכרון של בית והאירוע שלכם יצליח להיזכר כמוצלח בגלל המנה המוצלחת. אוכל מנחם יוצר חוויות נעימות ויתכן שהאורחים יזכרו את האירוע שלכם, בזכות החוויה שדוכן השניצל גרם להם.

דוכן תוספות

לצד דוכן השניצל תוכלו להזמין דוכן לתוספות כמו סלט ירקות טרי שיחתך במקום, דוכן צ'יפס חם וטעים או סיר אורז מתובל ועשיר. שימו לב כי שניצל המוגש בכריך דורש פחות תוספות, אך ילדים מעדיפים שניצל בצלחת ולכן יש להתאים את הזמנת הדוכנים שלכם בהתאם לכמות, אופי וגיל המוזמנים. הנציגים של חברת הקייטרינג ישמחו לעזור לכם עם ההחלטות אלה.

על מה חשוב לשים לב בדוכן שניצל

השניצל טעים כשהוא טרי וחם ישר מהמחבת. חשוב שיהיה איש צוות או שניים שיתעסקו בטיגון השניצלים ואנשי צוות נוספים שיכינו את הכריכים לאורחים. במקביל חשוב להקפיד על ניקיונו של דוכן השניצל. ריבוי הרטבים, פירורי המאפים ושמנוניותו של השניצל שיצא זה הרגע מהטיגון, עלולים ליצור לכלוך ולכן חשוב להקפיד ולנקות את המקום לאורכו של כל האירוע. הסוד הוא ברטבים, דאגו שיהיה מגוון עשיר של רטבים, ירקות ותוספות.

תחליפים שונים עבור האורחים

ישנם אורחים שעקב סיבות כשרות, צמחונות או אלרגיות למזון מסוים אינם אוכלים שניצלים. לכן חשוב לדאוג לתחליפים הולמים. הקפידו לעדכן את הרגישים למזונות מה יש במנה וכיצד היא מבושלת ומטוגנת. בדוכני המזון האלו אפשר להזמין אלטרנטיבות שהן נותנות מענה לשלל הנמנעים ממזונות מסוימים.

אפשר שתיה?

שניצל הוא מזון מצמיא ולכן חשוב שלא תשכחו להזמין גם דוכן משקאות. דוכני המשקאות מציעים מגוון רחב של משקאות קלים, חמים, אלכוהוליים ומפתיעים. דאגו שיהיו מיצים טריים, סחוטים ובריאים לצד המשקאות הקלים, כדי לאפשר למוזמנים שלכם מבחר גדול יותר.

אולי יעניין אותך דוכן המבורגר

דילוג לתוכן