חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

שלל אופציות של טורטיות ממולאות

טורטיות בחיתוך סושי במגוון מילויים

טורטיות בחיתוך סושי במגוון מילויים

בזמן האחרון הרבה אנשים מעדיפים לאכול טורטייה במקום לחם או פיתה. זאת כיוון שאפשר למלא את הטורטייה במגוון בשרים: כמו אנטרקוט, פרגית, קבב, שווארמה, נקניקיות רגילות או חריפות ורעיונות רבים נוספים.


להזמנת דוכן טורטיות ממולאות חייגו עכשיו: 072-2119587


שילוב של טורטיות

טורטייה מתאימה גם למאכלי בשר וגם למאכלי חלב ולכן באירועים שונים אשר כל אחד מאופיין בקטגוריה אחרת, כך אפשר ליהנות מכמה אופציות הן גם טורטיות ממולאות במוצרים חלביים, בשריים וגם טורטיות צמחוניות. השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מכינה טורטיות בחיתוך נאה ובכל אחת מהן יש שלל הפתעות ומילויים.

סוגי טורטיות ממולאות של נויה דוכני מזון לאירועים

טורטיות ממולאות בכל אירוע הן ייחודיות כיוון שהן הותאמו לקהל האורחים, כמו צ'ילי קון קרנה – שהן טורטיות ממולאות בתבשיל בקר פיקנטי עם שעועית שחורה, עשבי תיבול ריחניים וירקות שונים.

יש גם טורטיות ממולאות בתבשיל צמחוני פיקנטי הכולל עגבניות חריפות, תירס, פלפלים, כוסברה ושעועית שחורה ומי שמעדיף לאכול מנה שהיא אינה בשרית, ייהנה מהשילוב המנצח.

טורטיות בחיתוך סושי – הטורטיות הללו קיימות במגוון מילויים אשר מכינים הטבחים של נויה דוכני מזון לאירועים. הם יכולים להעשיר אירוע ולפנק את האורחים בצורה מיוחדת. בשלב ראשון הם מחממים את הטורטיות לעיני האורחים ומגישים אותן חמות מיד לאחר החימום

כך האורחים נהנים מטורטייה שהיא חמה וטרייה ומונחות על הדוכן כמה וכמה קעריות עם מטבלים שונים, כדי שכל אורח יבחר את המאכלים שהוא מעוניין לטעום. כמו לדוגמה גוואקמולי-סלט מטבל שמקורו במטבח המקסיקני הממרח מכיל אבוקדו, בצל, ליים כוסברה ומלח ולעיתים אפשר להוסיף עגבנייה בהתאם לבקשת המארח. מוסיפים לכך גם צ'ילי חריף ורוטב מקסיקני. לצד מטבל זה מונחת גם קערת נאצ'וס וממרח אבוקדו והמלצר מכין עבורם את ההרכב של הטורייה על פי טעמם ואם הם מעוניינים באופציה של טורטייה נורמטיבית או טורטייה פיקנטית/חריפה.

לאחר מכן המלצר מגלגל כל טורטייה וחותך אותה לשני חלקים באופן אלכסוני ובדרך זו נוח מאד לאכול טורטיות ממולאות.

אולי יעניין אותך קייטרינג לבר מצווה

טורטיות ממולאות לאירועים שונים

טורטיות ממולאות מתאימות לאירועים המתקיימים במקומות שונים הן במקום סגור כמו אולם, מסעדה או במקומות פתוחים כמו גני אירועים אשר מציבים דוכני מזון בכניסה וכך המשתתפים נהנים מהמטעמים הטריים והמעולים.

טורטיות ממולאות הן חלק מהאופציות הנוחות ביותר לאירוח, אם מדובר בחגיגה שמתקיימת בחצר הביתית אשר מפזרים עליה שולחנות בופה ובכל אחד מהם ממתינות למוזמנים הפתעות אחרות.

כולם אוהבים טורטיות ממולאות ולכן כמעט כל המארחים מכניסים זאת לתפריט שהם מזמינים אצל נויה דוכני מזון לאירועים. חתונות, אירועים משפחתיים כמו בת מצווה, בר מצווה, ברית מילה, בריתה, חגיגות ימי נישואין ועוד.

בימי הולדת המתקיימים בטבע באוויר הפתוח ביער, בחוף הים או בפארק הגדול ויפה אפשר תמיד להגיש טורטיות יוצאות דופן כיוון שהציבור אוהב אותן בשלל סגנונות כיוון שהשפים יוצרים את ההתאמה המושלמת.

אם גם אתם מעוניינים להעניק חוויה קולינרית לאורחים שלכם, בשביל זה אנחנו כאן. השאירו פרטים ונשוחח בהקדם.

דילוג לתוכן