חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

חברות קייטרינג לאירועים עסקיים

 

ישיר

 

אירועים עסקיים זוהי הדרך של בעלי העסקים לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים, לאתר לקוחות חדשים ולשמור על קשר טוב עם העובדים. לאירועים עסקיים רבים יש השפעה על הצלחת המיזם, ולכן חשוב להקפיד על הצלחת האירוע, ומה גורם יותר להצלחה מאשר אוכל טעים, יצירתי ומעוצב?

 

אנו בקייטרינג "נויה פוד" נעשה הכול כדי שכל סוג של אירוע עסקי יצליח ויעצים את הצלחת העסק. צרו קשר עם חברת הקייטרינג "נויה פוד" כי התמחות באירועים עסקיים, זו ההתמחות שלנו!

 


להזמנת קייטרינג לאירועים עסקיים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

חברות קייטרינג לאירועים עסקיים – בואו ללמוד איך עורכים אירוע מוצלח!

 

בכל אירוע חשוב להקפיד על בחירת האוכל, אך במיוחד באירוע עסקי. אם אתם עורכים אירוע הכולל הרצאות ומצגות עסקיות, כדאי להעדיף להגיש לאורחים אוכל קל שלא יכביד עליהם, לא יעייף אותם ויאפשר להם להתרכז במטרות של העסק. כדאי להגיש סוגי מאכלים שונים, אך מנה קטנה, יחסית, מכל סוג כדי לא להכביד על מערכת העיכול.

 

כאשר אתם מקימים אירוע עסקי בשעות הבוקר יש לבחור מנות המתאימות לארוחת בוקר כמו לחמים, חביתה, סלטי ירקות שונים, מאפים ועוד. אם אתם עורכים את האירוע בשעות הצהריים או הערב, רוב האורחים שלכם יהיו רעבים, לכן כדאי להגיש להם מנות משביעות ועשירות בחלבונים, כמו בשר, דגים ועוד.

 

"פינגר פוד" הוא טרנד לוהט בקייטרינג לאירועים עסקיים. זהו אוכל בגודל אצבע המוגש בדוכני מזון מעוצבים, אוכל שאפשר לאכול ביד, ללא צורך בסכין או מזלג, ובעמידה. זהו כיבוד מתאים במיוחד לאירועים עסקיים שבהם האורחים אינם יושבים מסביב לשולחן, אלא מסתובבים באולם ומנהלים שיחות עם חברים ועמיתים למקצוע.

 

את התפריט יש להתאים לקהל היעד. אם אתם עורכים אירוע עסקי לאנשי היי- טק צעירים, כדאי להגיש אוכל שצעירים אוהבים כמו פשטידות, סלטים, סושי, פסטה וכריכים טעימים. אם אתם עורכים אירוע לאנשי עסקים מבוגרים יותר, הגישו להם מנת חלבון, בשר או דגים, ותוספות כמו תפוחי אדמה, אורז, פשטידות ועוד.

 

בכל סגנון של אוכל שתבחרו אצל חברת קייטרינג לאירועים הקפידו על הגשה אסתטית ונעימה ועל שירות מקצועי ואדיב. ככל שהאוכל שתגישו באירוע יהיה יוקרתי יותר, טעים יותר ומעוצב בצורה מיוחדת, כך בית העסק שלכם ישדר רצינות, השקעה ויוקרה.

 

גם באירוע עסקי כדאי לבחור בקייטרינג הנושא תעודת כשרות. זה לא יהיה נעים אם אחד הלקוחות החשובים שלכם לא יוכל לטעום מהאוכל שהגשתם באירוע. חשוב לדעת שתעודת הכשרות אינה פוגעת באיכות האוכל ולא מייקרת את המחיר.


 

עוד מאמרים טעימים:

דוכני מזון – הצטרפו גם אתם לטרנד הלוהט

קייטרינג לאירוע – 5 טיפים לבחירת קייטרינג מקצועי ומוצלח

דילוג לתוכן