חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון איכותיים לכל אירועי חברה

אירוע חברה הוא נושא בעל חשיבות גבוהה הן לעובדים והן להנהלה כיוון שזו ההזדמנות לפגוש את כל העובדים מחוץ למשרדים וכך ליהנות מהפן החברתי של המפגש.

תכנון של אירוע חברה

ברוב המקרים לכל אירוע חברה יש מטרה כמו הרמת כוסית לפני ערב חג ראש השנה, השקה של מוצר חדש, חגיגה לאור ההצלחות הפיננסיות של השנה החולפת ועוד. זו הסיבה שההנהלה של החברה בודקת כמה וכמה רעיונות יצירתיים כדי לתאם מפגש מהנה ויוצא דופן, כדי להביע את ההערכה הרבה שלהם למסירות ולמוטיבציה הגבוהה של כל אחד מהם.

קביעה של נקודת המפגש

אנשי ההנהלה בוחנים כמה מקומות ובסופו של דבר הם בוחרים גן אירועים, אולם, חצר גדולה של אחד מהעובדים או מקום מתאים בטבע. בהתאם לכך הם מתאמים עם חברת הקייטרינג של נויה דוכני מזון לאירועים את התפריט של האירוע. מנות הפתיחה יוגשו באמצעות דוכני מזון לאירוע חברה. ההיצע האפשרי למטרה זו הוא רחב מאד ולכן כדאי להתייעץ עם השף אשר מבצע הרבה מאד אירועים מסוג זה.

לאור זאת הוא יכול להמליץ על המאכלים שיש להם בדרך כלל דרישה גבוהה ולכן הם מוצעים לעובדים על דוכני מזון לאירוע חברה, כמו לדוגמה סושי צמחוני ועם דגים, דגים, קבבים פיקנטיים, שווארמה, שניצל בחלה, סלטים טריים ועוד.

 


להזמנת דוכני מזון לאירוע חברה חייגו עכשיו: 072-2119587


 

העובדים מגיעים לאירוע

כאשר העובדים מגיעים לאולם, הם רואים כבר בכניסה את דוכני מזון לאירוע חברה שהם מעוצבים באופן יפהפה ויש עליהם שפע של מגשים עמוסי מטעמים של נויה דוכני מזון לאירועים. כיוון שבכל דוכן ממתין להם סוג אחר של מאכלים, הם עוברים לא אחת על כל שורת הדוכנים כדי לראות את המבחר הקיים ורק לאחר מכן חוזרים לדוכנים הרלוונטיים שיש בהם את המאכלים האהובים עליהם במיוחד.

ברוב המקרים על המגשים ממתינים להם מאכלי ביס שהם הנוחים ביותר לאכילה בעת המינגלינג וכך כולם נהנים הן מהמפגש החברתי עם הקולגות והן מהמאכלים המהירים שבמקרים רבים אינם מצריכים סכו"ם, אלא צלוחית קטנה בלבד.

הדוכנים הפופולריים לאירועי חברה

השפים מתמקדים בשני דוכנים מרכזיים כיוון שהם תמיד יובילו להצלחה גדולה. בדוכנים האלו מניחים כמות גדולה יחסית של מוצרי מזון ומוסיפים כמות נוספת כדי שהמגשים יהיו תמיד מלאים בכל טוב.

הדוכן הראשון הוא באן בורגר וזאת משני טעמים, קציצת הבשר המתובלת אהובה מאד על הקהל והם נהנים לצרף לכך רטבים נפלאים, פרוסת עגבנייה, פרוסות מלפפון חמוץ, פרוסות בצל סגול ועוד. מעבר לכך אפשר להניח את ההמבורגר בלחמנייה רכה רגילה אך הטוויסט הוא להניח אותו בתוך לחמניית באן ייחודית שמזכירה לרבים מהמשתתפים את הנסיעות שלהם בענייני עבודה ברחבי העולם.

הדוכן השני הוא דוכן עראיס שהיה ללהיט, מדובר בחצי פיתה שממלאים אותה בבשר טחון מתובל ולאחר מכן שמים זאת בגריל.

חברת קייטרינג נויה פוד לשירותכם בכל מה שקשור להיערכות ולהכנת מאכלים מצוינים עבור אירוע חברה. השאירו את פרטיכם ונשמח לשוחח בהקדם.

 

שאלות ותשובות:

איך לבחור חברת קייטרינג מתאימה לאירוע שלי?

כדי לבחור חברת קייטרינג מתאימה לאירוע שלך, יש לבדוק שאיכות החברה הינה מקצועית וברמה גבוהה. כמו כן, חשוב לבדוק שהחברה עושה שימוש בחומרי גלם טריים ומעסיקה עובדים מיומנים ומקצועיים. צריך לוודא גם שהחברה מציעה מגוון רחב של מנות ומאכלים התואמים את הדרישות של האורחים.

מה לעשות אם יש לי אורחים עם דרישות מיוחדות (טבעונים, צמחונים, רגישות לגלוטן וכו')?

ראשית, נויה פוד מספקת גם מנות מיוחדות לטבעונים, צמחונים, רגישות לגלוטן. חשוב לבדוק אם החברה מאפשרת גמישות בתפריטים ואזור המזון. יש לוודא שהחברה מסוגלת להתאים את המנות והמאכלים לדרישות המיוחדות של האורחים.

כיצד להתאים את סוגי המנות לאירוע?

כאשר בוחרים את סוגי המנות לאירוע, יש לקחת בחשבון את היותו ומטרותיו של האירוע, ולהתאים את המנות בהתאמה. כמו כן, יש לשקול את הדרישות וההעדפות המיוחדות של האורחים שלכם.

דילוג לתוכן