חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכנים מעוצבים המותאמים לכל אירוע

קיימות אין ספור אפשרויות לעיצוב דוכני מזון. כל רעיון שעולה בדמיון אפשר ליישם בדוכנים מעוצבים. זה המקום לתת ליצירתיות לפעול והשמים הם הגבול.


להזמנת דוכנים מעוצבים חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו דירוג של 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד


דוכנים מעוצבים על פי סוג המנה

כל דוכן מעוצב על פי המנה שמוגשת בו. אם בדוכן מוגש סושי לדוגמה, הדוכן יעוצב בסגנון יפני כך שרק מהעיצוב המוזמנים יוכלו להבין מה מוגש בדוכן. דוכן שמכין מנה על בסיס בשר עוף נעצב כלול תרנגולות, דוכן שמכין מנה על בסיס ירקות נעצב כגינת ירק ועוד.

 

דוכנים מעוצבים תחת נושא מרכזי

בדרך כלל בעלי האירוע בוחרים נושא שקשור לבעל השמחה ובהתאם לכך מעצבים את כל מתחם הדוכנים.

קייטרינג לבר מצווה לאוהד כדורגל, נעצב את כל מתחם הדוכנים כמגרש כדורגל וכל דוכן ייצג קבוצה או שחקן אהוד. מובן שלא נשכח לקשר בין נושא הדוכן למנה, אם השחקן שמיוצג הוא ליונל מסי הארגנטינאי נבחר מנה שקשורה למטבח הארגנטינאי. עבור אירוע בת מצווה של נערה שאוהבת מוזיקה, נעצב את מתחם הדוכנים כאולם הופעות וכל דוכן ייצג להקה או זמר אהוב, ושוב נקשר את המנה לנושא הדוכן.

 

דוכנים מעוצבים בעיצוב חופשי

פשוט לתת לדמיון וליצירתיות לעוף, ולעצב כל דוכן לטעמכם . לא חייב להיות חוט מקשר בין הדוכנים המעוצבים אף על פי שבאופן טבעי אנחנו יוצרים חוט מקשר, אם זה שילוב הצבעים, סוג הפרחים או אופי הלבוש של המפעילים.

 

עיצוב מתחם הדוכנים

לפעמים בוחרים לעצב את המתחם ולא את הדוכנים עצמם. עיצוב המתחם יוצר עיצוב יפהפה של הרקע לדוכנים והופך את הדוכנים לדוכנים מעוצבים ומקוריים. אפשר לבחור לעצב את המתחם כמו שנראה שוק מחנה יהודה בירושלים, כרחוב מסוים או כקניון ואז ממקמים את הדוכנים כפי שהם.

 

כיצד נבחר סגנון עיצוב

בחירת סגנון עיצוב הדוכנים תלויה בכמה גורמים:

  • גודל האירוע – באופן עקרוני כל סגנון אפשר להתאים לגודל האירוע מה שעושה את ההבדל זאת בדרך כלל העלות.
  • קהל היעד – לאירוע מרובה בילדים נבחר סגנון ילדותי יותר לעומת אירוע למוזמנים מבוגרים.
  • אופי האירוע – חתונה, בר מצווה, ערב גיבוש של העסק, יום הולדת (דוכני מזון ליום הולדת). כל אירוע והאופי שלו וכל מארח והעדפותיו. אם חוגגים חתונה נבחר עיצוב אלגנטי ורומנטי יותר, אם חוגגים בר מצווה נבחר עיצוב שמאפיין את הנער העולה למצוות .
  • יכולת יישום – לדמיון וליצירתיות אין גבול אולם ליישום שלהם יש גבול, כל רעיון חייב לעבור בדיקת יישום, האם ניתן לביצוע? ובמה כרוך הביצוע?
  • אלו בנינו שאינם יצירתיים בהחלט יכולים להתרשם ולקבל רעיונות מאירועים דומים. גלריות התמונות של חברת קייטרינג מלאה בנראות של אירועים לדוגמה, מה שצריך זה רק זמן, לגלוש, לבחור ובמידת הצורך לעשות שינויים להתאמה.
  • תקציב אומנם כתוב אחרון אבל בהחלט הוא הראשון, לקבוע מראש את התקציב המיועד לעיצוב ובהתאם לתקציב לתכנן או לבחור עיצוב.
דילוג לתוכן