חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הקינוח המושלם דוכן וואפל בלגי

וואפל הוא מאפה העשוי בלילה שעשויה מקמח, ביצים, סוכר, אבקת אפיה, שמן או חמאה ובעל צורת חריצה ייחודית של שתי וערב. לאחרונה, צבר הוואפל פופולאריות רבה והיה למבוקש מאוד בקרב הציבור בישראל אשר יכול למצוא אותו בבתי-קפה, גלידריות וכיום אף אפשר להזמין דוכן וואפל בלגי שיהפוך כל אירוע לצבעוני ומתוק יותר.


להזמנת דוכן וואפל בלגי מושלם חייגו עכשיו: 072-2119587


מה זה וואפל בלגי?

וואפל בלגי קיבל את השם בצפון אמריקה. לוופאל העשוי מתערובת קלה יותר ועם ריבועים גדולים ועמוקים יותר, לעומת הוופל האמריקאי. הוואפל נעשה על-ידי הכנת בלילה מתאימה וטיגונה במעין מחבת ייעודית ליצירת הטעם הקריספי והצורה הייחודית. במטבח הבלגי ישנם מתכונים שונים לוואפלים. כאשר צורת ההגשה המקובלת של הוואפל היא בתוספת אבקת סוכר, קצפת, פירות, רטבים מתוקים וחמאה. לרוב אפשר לכסות את הוופל בגלידת וניל. אוהבי המתוק מאוד יכולים להוסיף גם סוכריות ושוקולדים.

דוכן מפנק לארוחה שהיא קינוח

כיום אחד הקינוחים הטעימים והמפנקים ביותר הוא וואפל בלגי וככזה אפשר למצוא אותו מככב באירועים שונים. הוואפל הבלגי הוא קינוח מושלם לכל אירוע ולכל מאורע כשאחד היתרונות הבולטים שלו הוא שמדובר בקינוח חלבי או פרווה שיכול להתאים לכל סוג של תפריט. הוואפל נעשה במקום ומוגש בצורתו המקובלת כאשר היום, רוב הדוכנים, מגישים את אותו הוואפל בדיוק רק על-גבי מקל עבה כמו ארטיק כשהיתרון באופציה על מקל הוא שקל לאכול אותו בלי להתלכלך.

וואפל בלגי מגיע ללא כל תוספת וההרכבה נעשית על-פי טעמו האישי של האורח המבקר בדוכן, בסיס המנה הוא הוואפל כאשר התוספות שהאורח בוחר הן שקובעות את מידת המתיקות והטעם שיילווה את הוואפל.

באיזה שלב ייפתח הדוכן באירוע?

את הדוכן רצוי לפתוח בשלב הקינוחים כדי לעשות מתוק לאורחים, לרוב דוכני הוואפל בלגי הם ניידים ואפשר להזיז אותם במהלך האירוע בקלות וביעילות לפי הצרכים. האורחים שלכם לא יפספסו את הדוכן, הריח המתוק אשר עולה מהדוכן במהלך הכנת הוואפל ימשוך אליו את כל האורחים שלכם!

תוספות ועלויות

כשתזמינו דוכן וואפל בלגי תקבלו שימוש בבלילה טרייה, טעימה ובמתיקות מעודנת אשר מכינים במקום מול האורחים אשר יכולים לבחור את הרטבים ואת התוספות מתוך מגוון נרחב.

דוכן מעוצב כולל בדרך כלל איש צוות מיומן שמכין וואפל בלגי בהתאמה אישית, 5-7 תוספות לבחירה ועוד שלושה רטבים מתוקים. כל דוכן כזה ניתן לשדרוג ובתשלום נוסף תקבלו תוספות נוספות או רטבים משודרגים.

יש יותר כיף מדוכן שכזה?

נראה שלא. דוכן וואפל בלגי הוא פתרון מקורי ודקורטיבי שלא רואים בכל אירוע. ולכן אם החלטתם להזמין דוכן כזה לאירוע שלכם תהיו בטוחים שזו תהיה הפתעה מגניבה ומתוקה לאורחים וכזו שאף-אחד לא ישכח. זו הסיבה שבכל אירוע המארחים מזמינים דוכן אחד של וופאל בלגי. כאשר מדובר באירוע משפחתי או עסקי שיש בו משתתפים רבים מקימים שני דוכנים מסוג זה לנוחותם של האורחים.

דילוג לתוכן