חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הדוכן שלכם לאירוע

הדוכן שלכם לאירוע

הדוכן שלכם לאירוע

אם יש לכם אירוע עסקי חשוב או משפחתי אתם בוודאי חייבים דוכני מזון. עם דוכני מזון תוכלו לסדר את האוכל בקבלת הפנים וחלק אותו  למאכלים בשריים, חלביים, קינוחים וסלטים. כך למעשה יהיה לכם סדר והאורחים שלכם יוכלו בקלות לקחת את מנת הפתיחה שלהם ללא כל בעיה.

דוכני מזון חלק בלתי נפרד באירוע?

כל מי שעושה אירוע יודע שאוכל הוא חלק משמעותי בהצלחת האירוע. חיצוניות חשובה עד מאוד, במיוחד שאנו מסדרים אותו על דוכני מזון. לכן חשוב שהאוכל שאנו מסדרים על דוכני מזון יהיה מזמין ומגרה. אוכל לא מזמין ומגרה לא יגרום לאורחים לתת בו ביס או לאכול אותו בכלל. בעזרת דוכני מזון נוכל לסדר בקלות את המזון על הדוכנים כך יקל על האורחים למצוא את האוכל שהם אוהבים. בדוכני האוכל תמצאו מגוון נרחב של סלטים, דגים, פירות, סושי, מאכלים בשריים, מאכלים חלביים, קינוחים ועוד. את השתייה תוכלו למצוא בדוכני השתייה שיציעו לכם בין היתר אלכוהול, מיצים, מים.

למה דוכני המזון נמצאים בכל אירוע?

דוכני המזון נמצאים בכל אירוע מכמה סיבות עיקריות. ראשית, הם עוזרים לאורחים למצוא במהירות וביעילות את המאכל שהם רוצים לאכול. שנית, הם עושים סדר באוכל ומסודרים לפי סלטים, מאכלים בשריים, חלביים, קינוחים ועוד. שלישית, הם גורמים לאורחים שפע אדיר של מאכלים בטרם מתחיל האירוע עצמו. רביעית, הם עוזרים להפיג את הרעב לפני הגשת המנות העיקריות, כך שאין אירוע שלא נמצא בו דוכני מזון.

מיקום דוכני המזון באירוע

את דוכני המזון ניתן למקמם בשני אופנים. אם מדובר על אירוע ללא הגשה של מלצרים אז ניתן למצוא אותם בתוך אולם האירוע בצדדים, וכן בקבלת פנים שם מתכנסים האורחים בטרם מתחיל האירוע. הדוכנים חייבים להיות חזקים ועמידים על מנת להכיל את מגוון המזונות עליהם, לכן יש לבדוק אותם לפני האירוע עצמו על מנת לוודא שהם לא חורקים או מתנדנדים על מנת שהאוכל שלנו לא ייפול במהלך האירוע.

חשיבות דוכני מזון באירוע

חשיבות דוכני מזון באירוע היא חשיבות גבוהה מאוד. דוכני המזון עוזרים לנו לעשות סדר בכל מה שקשור לאוכל אשר מוגש בקבלת פנים ובאירוע עצמו. הם עוזרים להכיל את כל מנות הפתיחה במקום מרוכז אחד, וכן אם מדובר על אירוע ללא הגשה של מלצרים הם מכילים כמות רבה של אוכל שאותו אוכלים האורחים ויכולים לגשת אליו כמה פעמים שהם רוצים. כמו כן, הדוכנים עוזרים גם למלצרים אשר ממלצרים באירוע עצמו, הם יכולים להניח עליהם דברים, לאסוף מאכלים שלא אכלו אותם ולרכז אותם בדוכן ועוד. דוכני המזון הם לא רק לאירועים משפחתיים אלא גם לאירועים עסקיים, כך שאין אירוע שלא נראה אותם בין אם זה בקבלת אורחים או באירוע עצמו.

אולי יעניין אותך:

7 טיפים לקייטרינג יוקרתי

5 דברים שאתם צריכים לדעת על תעודת כשרות

דילוג לתוכן