חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

אסאדו רק בשבילכם

אסאדו רק בשבילכם

אסאדו רק בשבילכם

יש האומרים כי קייטרינג איכותי ויוקרתי צריך לכלול בשר והרבה, ואין נציג טוב יותר לבשר מאפשר האסאדו. שמו של הצלי נגזר מהמילה הספרדית Asado שפירושו "צלוי". במקור שימש השם רק לתיאור ההכנה של הבשר, אבל היום הכוונה היא לבשר עצמו. האסאדו הוא בשר בקר אדום הנצלה על האש או על הגריל. נהוג להגיש את הבשר עם ירקות נוספים או תפוחי אדמה. קייטרינג אסאדו בצפון הפך לשם נרדף לקייטרינג איכותי ומושך, והוא מתאים למגוון רחב של אירועים.

דברים שכדאי לדעת על האסאדו

אולי אתם קרניבורים שלא מחמיצים אף קייטרינג אסאדו בצפון, או שאולי מעולם לא טעמתם אסאדו בחייכם. כך או כך, אלה כמה דברים שכדאי לדעת על האסאדו:

  • מהו בשר האסאדו – האסאדו הוא למעשה החלק של הבקר הממוקם בין הצלע לבית החזה של החיה. הבשר הסיבי והשומני הזה מתאים במיוחד לבישול ארוך או לצלייה בתנור.
  • נתחים עבים – אם אתם מעוניינים להכין את בשר האסאדו בכוחות עצמכם לאחר שחזרתם מאירוע מרתק שבו יצא לכם לטעום נתח טעים במיוחד, חשוב להשתמש בנתחים עבים בעובי ואורך של 4X4 ולא בבשר החתוך לקוביות קטנות.
  • לא רק בשר צלוי –האסאדו מתאים למגוון רחב של שימושים וביניהם בישול מרקים, הכנת חמין והכנת תבשיל אסאדו ותפוחי אדמה.

קייטרינג אסאדו– לאילו אירועים הוא מתאים?

קייטרינג אסאדו בצפון מתאים למגוון רחב של אירועים שונים המתקיימים בעיקר בשעות אחר הצהריים המאוחרות והערב, ודורשים נוכחות של בשר. אלה יכולים להיות אירועים המתקיימים בחיק הטבע כמו על האש של אירוע חברתי או מסיבת יום הולדת גדולה. כמו כן, האסאדו מתאים לאירועים מפוארים כמו חתונות או מסיבות בר מצווה ובת מצווה. מעבר לכך, קייטרינג מסוג זה מתאים גם לאירועים קטנים ואינטימיים יותר דוגמת מסיבות ברית מילה, מסיבות גיוס/ שחרור או מסיבות של רווקים/ רווקות. ולבסוף, האסאדו מתאים לא פעם לאירועים קטנים המתקיימים בבית. שכן, חברת קייטרינג מקצועית מספקת את הדוכן וכל הכלים הנחוצים להכנת האסאדו.

איך בוחרים את הקייטרינג?

כאשר בוחרים קייטרינג אסאדו אין מקום לפשרות. אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שהקייטרינג הזה יתאים לכל הסובבים אתכם. על כן, חשוב לבחור בחברה המספקת לכם את מאכלי הבשר מקפידה על ניקיון ואיכות חומרי הגלם, כך שאף אורח לא ייצא מהאירוע עם קלקולי קיבה. נוסף על כך, כדאי לבקש המלצות מחברים, בני משפחה או גולשים בפורום לגביי חברת קייטרינג טובה במיוחד.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג לאירועים- כי גם עסקים צריכים

אירועים קטנים עם אוכל טעים

דילוג לתוכן