חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג על האש- למה כדאי לכם לבחור בנו?

קייטרינג בשרי

קייטרינג בשרי

דינה שערכה מסיבת יום הולדת לבעלה לרגל מלאת לו חמישים שנה החליטה לפנק את האורחים בבשר על האש. דינה קנתה נתחי בשר איכותיים ומתאימים, עמדה, טרחה ובישלה והתוצאות לא אכזבו. כולם היו מרוצים מאוד, מספרת דינה, הבשר יצא נהדר, האווירה הייתה מקסימה ורק אני הרגשתי עייפה ומותשת ולא הצלחתי ליהנות מהאוכל ומהאווירה.

אם אתם עורכים אירוע קטן ורוצים לעשות "על האש" אל תחזרו על הטעות של דינה. אנו בקייטרינג "נויה פוד" נשמח לארגן עבורכם את כלל האירוע, החל מקניית המצרכים, בישול, עריכה והגשה, ואתם תוכלו לבוא רעננים ויפים לאירוע שלכם וליהנות יחד עם כל האורחים.

קייטרינג על האש- למה כדאי לכם לבחור בנו?

הזמנתם אותנו? תוכלו ליהנות מהאירוע, לאכול, לפגוש את האורחים, להתפנק ולהשאיר לנו את כל העבודה והלחץ. אנו נדע לתת מענה לכל סוג של אירוע ולכל דרישה ומשאלה שלכם.

בפגישה הראשונה ניפגש במקום האירוע. בפגישה זו נבדוק את חיבורי החשמל המתאימים, את דרכי הגישה, את המקום שבו נבשל את הבשר על האש ועוד. צברנו ניסיון רב בתחום של קייטרינג על האש, נדע לצפות מראש בעיות ותקלות אפשריות ולתת להן מענה מבעוד מועד.

השלב השני הוא בחירת התפריט, אומנם התפריט של בשר על האש אינו מסובך, אך הוא  דורש הבנה של האירוע בהתאם לסגנון שלכם ולטעם המועדף עליכם ועל האורחים שלכם.  גם בקייטרינג על האש לאירועים קטנים יש סגנונות שונים, יש המעדיפים תפריט בשר ארגנטינאי, יש האוהבים גריל ישראלי, יש המעוניינים במנות גורמה על האש ועוד. מבין ההיצע הגדול תוכלו לבחור את סוג התפריט שאותו אתם אוהבים.

בכל אירוע יש מספר אורחים צמחוניים שאינם אוכלי מוצרי בשר, נדע להכין מנות טעימות גם עבורם. נוכל להגיש מעדנים כמו ירקות על האש, סוגי דגים שונים ועוד, כך שכל אורח יוכל למצוא את סוג האוכל שאליו הוא מתחבר ואותו הוא אוהב.

צורת ההגשה של קייטרינג על האש היא אומנות מיוחדת שלא כל אחד מכיר ויודע להכין. כאשר אנו מכינים בשר על האש, נחתוך את נתחי האסאדו והבשר מול עיני האורחים והאירוע שלכם יהפוך למפגן ראווה של נתחי בשר עסיסיים וריחנים שיעורר את התיאבון.

נדע לבחור את נתחי הבשר הטריים והטעימים ביותר, אף אורח לא יישאר רעב, כולם יהיו מרוצים ושבעים.

קייטרינג "נויה פוד" הוא קייטרינג כשר, כך תוכלו להבטיח שגם האורחים שומרי הכשרות יוכלו ליהנות באירוע שלכם!

 

דוכני מזון

דילוג לתוכן