חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים – למה לבחור בקייטרינג בשרי?

גם באירועים קטנים, אפילו אירועים קטנים אשר נערכים בבית, כדאי לבחור בקייטרינג בשרי. קייטרינג בשרי הוא קייטרינג העונה על המכנה המשותף של כולם. אין כמעט ישראלי שלא אוהב לאכול בשר, שלא נהנה מהטעם העשיר ומהארומה המיוחדת של תבשילי הבשר.

בכל אירוע חשוב להשקיע ברמת האוכל, אך באירועים קטנים במיוחד. באירוע קטן האווירה אינטימית יותר, אתם מכירים באופן אישי את כל המשתתפים ובאופן טבעי אתם רוצים להשביע את רצונם. ואיך אפשר להשביע את הרצון של האורחים יותר מאשר להגיש להם מאכלי בשר טעימים ומיוחדים, מאכלים שכולם אוהבים.

למה לבחור בקייטרינג בשרי? זו התוצאה!

למה לבחור בקייטרינג בשרי? זו התוצאה!

למה לבחור בקייטרינג בשרי?

קייטרינג בשרי הוא קייטרינג משביע. אפשר להגיש מגוון גדול של סוגי בשר שהוכנו בדרכים ובשיטות שונות ולצדדם תוספות עשירות וסלטים מיוחדים. אם תגישו לאורחים מאכלי בשר, אף אורח לא יצא רעב מהאירוע שלכם.

קייטרינג בשרי מתאים לכל עונות השנה, לחורף וגם לקיץ, וזאת בניגוד לקייטרינג דוכני מזון חלבי, למשל, שאינו מתאים לימי החורף הקרים והסגריריים, ימים שבהם אוהבים האורחים אוכל כבד יותר, חם יותר ומשביע יותר.

אומנם בשנים האחרונות אפשר להרגיש כי טרנד הטבעונות הולך וכובש מקום רב בין הקהל הישראלי, אך מחקרים שנערכו בתחום הקייטרינג עדיין מצביעים כי רוב הישראלים אוהבים מאכלי בשר ולא מוכנים לוותר עליהם.

גם קייטרינג בשרי לאירועים קטנים יכול להיות קייטרינג גורמה המיועד לאורחים אניני טעם במיוחד. את מנות הבשר אפשר להכין בשיטות מגוונות ממיטב המטבחים האירופאים כמו המטבח הצרפתי, המטבח ההונגרי, המטבח הרוסי ועוד. לצד מנות הבשר אפשר להגיש מבחר גדול של סלטים מיוחדים ועשירים מתובלים בתבלינים אקזוטיים שונים ולעצב את המנה בחגיגה של צבעים שיפתו את העין ויגרו את בלוטות הרוק.

רוצים לפנק את האורחים שלכם בקינוחים מיוחדים ומרשימים. מה הבעיה? גם בקייטרינג בשרי לאירועים תוכלו להציע להם מבחר גדול של קינוחים יוקרתיים ומרשימים והם לא חייבים להיות עשויים ממרכיבים חלביים. בעידן הטכנולוגי של היום, לכל רכיב יש תחליף ומגבלות הכשרות אינן משפיעות על איכות הקינוחים. תוכלו להגיש קינוחים טעימים ומיוחדים העשויים ממרכיבי פרווה, רכיבים העונים על דרישות הכשרות, ואף אחד לא ירגיש בהבדלים.

גם כאשר אתם עורכים אירוע קטן, אתם חייבים חברת קייטרינג מנוסה וותיקה. אנו בקייטרינג "נויה פוד" צברנו ניסיון רב שנים בכל סוגי האירועים ובכל הגדלים. אל תתפשרו על האיכות של האירוע שלכם, הזמינו אותנו ולא תתאכזבו.

דילוג לתוכן