חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

עגלות מזון לאירועים

הצלחתו של אירוע נמדדת משני מדדים עיקריים, טיב המזון ונראות ההגשה שלו. אין זה סוד שכל אורח אוכל בשלב ראשון עם העיניים ורק לאחר מכן הוא בוחר אילו מטעמים להניח על הצלחת שלו.

יופיין של עגלות מזון לאירועים

לאחרונה יש טרנד חדש ומוצלח מאד של הצבת עגלות מזון לאירועים בכניסה לגן האירועים או לאולם. מדובר בעגלות פונקציונליות שיש בהן סוגים שונים של מאכלים. חלק מהעשייה של המטעמים נעשית מול פני האורחים ולכן היא נחשבת כאטרקציה קולינרית. מעבר לכך האלמנטים החדשים של נויה דוכני מזון לאירועים הם מעוצבים בדרך חדשנית ולכן אין אורח שלא יגיע לקרבת העגלה כדי ליהנות מיופייה המיוחד.

היצע של מעדנים בעגלות המזון

באירוע שיש בו כמה עגלות מזון לאירועים, כל אחת מהעגלות מעוצבת בדרך שונה. אם מדובר בעגלה שיש עליה שפע של סלטים עונתיים, שילובים של ירקות ושלל רטבים ותוספות ייחודיות, כל העגלה תקושט בירקות צבעוניים וטריים שימוקמו בכל מקום הן עליה והן מעליה. העיצוב היוצא דופן הוא האפיון של עגלה זו ולכן הקהל יגיע כדי ליהנות מהסלטים הטריים, או מהירקות החתוכים הקיימים בשלל גוונים.

 

 

 


להזמנת עגלות מזון לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


מזון מהמזרח

האהבה הגדולה של הישראלים מובילה את נויה דוכני מזון לאירועים להציב כמעט בכל אירוע עגלות מזון לאירועים שיש עליהן סוגים שונים של מאכלים ממזרח אסיה. העגלות הללו מעוצבות באופן אותנטי ומזכירות מאד את נראותן של העגלות בשווקים התוססים ביפן, סין, תאילנד ומדינות נוספות.

גולת הכותרת היא סושי הקיים בכל הוורסיות האהובות, עם ירקות חתוכים כמו גזר, מלפפון, בטטה, אבוקדו וגם נתחי חביתה, כמו כן גלילי סושי שיש בהם גם פרוסות דקיקות של דגים כמו סלמון או טונה. כל המבחר הגדול מונח על מגשים ענקיים וכל אחד מהסועדים בוחר כמה רולים, עם דגים או בלעדיהם על פי הרגלי התזונה שלו.

בנוסף לכך על עגלות מזון לאירועים אפשר למצוא לחמניות דים סאם בעלות הצבע הבהיר עם שלל תוספות, פריקסה יפני, נודלס ועוד. עגלה זו מחזירה רבים מהקהל לנסיעות שלהם במזרח אסיה ולמטעמים המיוחדים שאכלו שם.

המבורגר לכל החברים

כשמדובר באירועים לצעירים כמו בר מצווה או בת מצווה, מגיעים אליהם כמות גדולה של בני נוער. זו הסיבה שממתינה להם עגלת מזון מעוצבת שהיא ייעודית להמבורגרים האהובים עליהם. כך הם ימצאו בה מגשים עם קציצות המבורגר מתובלות, חמות ועסיסיות, אשר מונחות בתוך לחמניות רכות, טריות ואווריריות. כל אחד מהמוזמנים יוסיף ללחמנייה שלו את הרטבים האהובים עליו כמו קטשופ או מיונז. בנוסף לכך הוא יכול להוסיף גם ירקות חתוכים כמו עגבנייה, בצל, מלפפון חמוץ ועוד.

דוכן עראיס ייחודי

בין הטרנדים האחרונים בתחום הקולינריה אפשר למצוא את העראיס. מדובר בפיתה קטנה שיש בה בשר טחון מתובל בעל טעם מעולה שמניחים אותו בתנור ולכן הוא מקבל טעם מגוון ומדהים. כמעט כל אורח לקוח לפחות עראיס אחד ומניח אותו על צלחתו.

בנוסף לכך הוא נהנה מהדוכן הסמוך שהוא דוכן פלאפל שמשלים את הטעמים ומציע כדורי פלאפל מצוינים שמטוגנים במקום ולכן הם חמים ונימוכים. המלצרים מציעים לקהל פיתות חמות ואפשר להניח בתוכן כמה כדורי פלאפל, למרוח ולהוסיף חומוס, טחינה, סלט ירקות, חמוצים, צ'יפס ועוד. התוצאה הסופית של כל הטעמים הללו יחד היא נפלאה.

אם אתם מתכננים אירוע בקרוב, התוספת של עגלות מזון לאירוע היא גימיק מוצלח מאד ואפשר לראות עד כמה האורחים נהנים להביט בעגלות המעוצבות ולטעום את ההיצע הרחב המוצע בהם. דברו איתנו ונשמח לעזור לכם בתכנון ובביצוע של אירוע מוצלח.

דילוג לתוכן