חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

סדנת סושי מחיר

סדנת סושי

מתוך סדנת סושי ביתית לילדים

עד לא מזמן הייתה המחווה המקובלת על כולם, מגש של שוקולדים שהתקבלה בשמחה ובהתלהבות לכל אירוע. כיום גברה המודעות למאכלי בריאות ואנשים בזים לכל המתוקים הללו. אז מה הטרנד הבא? בסדנת סושי תלמדו להכין את מגשי הסושי המדהימים שישמחו את כולם.


להזמנת סדנת סושי לביתכם צרו קשר – 0722119587


הקהל הישראלי ולא רק הוא, בכל העולם אנחנו רואים את הסחף של המעריצים אחר התכשיט היפני שהצליח לכבוש את לב כולם. בסדנאות הסושי אנחנו לומדים את כל הסודות של הסושי ואיך להכין אותם בצורה הנכונה והמקצועית על מנת שאכן יתקבל הסושי היפני האוטנטי. הסושי למי שעדיין לא יודע זה סוג של אורז מיוחד העובר תהליך בישול ייחודי ובתוספת של עוד חומרים נוספים יוצרים את עלה הסושי. את הסושי ניתן למלא במגוון מליות שונות. ישנה אפשרות לגלגל בו דגים, ירקות שונים, ואפילו פירות מתוקים יתקבלו בברכה.

מה תלמדו בסדנת סושי במרכז?

בסדנה תלמדו ראשית על סוגי הסושי השונים ועל הטכניקה איך לגלגל אותם באופן מקצועי. זה מתחיל בתהליך הבישול של האורז, בחיתוך נכון של הדגים ושל הירקות, בהכנת התחמיץ לאורז. תלמדו על סוגי המילוי השונים המתאימים לסושי ותלמדו גם על סוגי גלגול שונים ועל צורות הכנה שונות של סושי. רול רגיל, רול הפוך, קונוס, סושי מרובע ועוד. בסדנת סושי המחיר נקבע לפי מגוון פרמטרים כגון כמות משתתפים. רמת הסדנא משך הסדנא ומיקום הסדנא

לאחר הלימוד התאורטי יתחיל הלימוד המעשי של כל המשתתפים בסדנה. כל משתתף יקבל את כל הציוד ואת כל החומרים אליו יזדקק במהלך השיעור וההתנסות. זה יכלול את חומרי ההכנה כמו האורז, אצות הנורי, המחצלת. הירקות המתאימים, הדגים וכל מה שתצטרכו כדי להכין את הסושי בטעמים היפניים האותנטיים.

הסדנה היא סדנה מקצועית לכל דבר כאשר בסיומה תצאו עם סושי מדהים כדי לכבד בהם את בני הבית וכמובן גם לטעום בעצמכם, (אם הצלחתם להתאפק עד עכשיו…) ומלבד הסושי יהיה לכם כל הידע המקצועי כיצד לבצע לבד את הדבר מהמטבח הפרטי שלכם.

סדנאות סושי מתאימות לכל קבוצה בכל סדר גודל ולכל אירוע. היא מתאימה גם לילדים וגם למבוגרים, למסיבת יום הולדת או ליום גיבוש, ובקיצור לכולם. מי לא ייהנה מסדנה שתעניק לו את כל הכלים להכנת הלהיט היפני?

דילוג לתוכן