חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון מיוחדים – המבחר גדול של נויה

טרנד דוכני המזון מציף את מדינתנו כמעט בכל אירוע אפשרי, ישנם הרבה סוגי דוכני מזון, כל סוג מזון שקיים ואהוב על פלח שוק נרחב מוצא את מקומו בדוכן מזון. מהאוכל הפשוט, אוכל רחוב עד למאכלים מיוחדים. חברת הקייטרינג מספקת דוכני אוכל מיוחדים ומגוונים.


להזמנת דוכני מזון מיוחדים חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו דירוג של 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד


הסודות מאחורי דוכני מזון מיוחדים

כל דוכני מזון מיוחדים הם בבסיסם הם דוכנים נודדים בהם מוכרים או מגישים מזון. נשאלת השאלה מה הופך דוכן מזון למיוחד ואטרקטיבי. ככל שמקימי הדוכנים ישתמשו בדמיון, ביצירתיות ויקימו דוכן בו קיים פן מקורי ושונה מדוכנים אחרים הדוכן ייחשב הדוכן מזון מיוחד.

חברת קייטרינג שעובדת בשיתוף פעולה עם שפים ידועים, בדוכני המזון שלהם מוגשות מנות שף ייחודיות ומקוריות. דוכנים אלו נכללים כמובן בדוכני מזון מיוחדים. ייחודיות זו כרוכה בעלות לא מבוטלת שמפעלי הדוכנים משלמים לשפים אך הקהל מגיע בהמוניו כדי לטעום את המנות יוצאות הדופן.

פאן אחר שיכול להוות ייחודיות של דוכן הוא דרך הגשת המנה, ככל שנמצא דרך ייחודית, צבעונית ומקורית להגשה כך נהפוך את הדוכן למיוחד.

גם עיצובו של הדוכן יכול לשמש מדד למיוחדות. ושוב הרעיון הוא מקוריות וצבעוניות, כל עיצוב שונה, מקורי ומיוחד יהפוך את הדוכן למיוחד.

 

קראו עוד על דוכן סלטים

 

רעיונות מקוריים לדוכנים מיוחדים

הפעלת הדוכן היא אופציה לאין ספור רעיונות מיוחדים. מפעילים מזמרים, רוקדים, ממחיזים, משוררים. הרעיון הוא להכניס אווירה שמחה, אישית וייחודית לדוכן. אם אני לקוח שניגש לדוכן והמגיש מציג לי את המנות בשירה ומקדיש לי שיר מיוחד בשבילי, חווית הדוכן הופכת להיות עבורי מאד מיוחדת. אותו רעיון אפשר ליישם גם בריקודים, במחזה ובשירים כתובים.

גם את דרך הכנת המנה אפשר להפוך למיוחדת, אם בדוכן מגישים אגרול אפשר להפוך את הדוכן לחווייתי על ידי שיתוף הלקוחות בהכנה, כל לקוח ימלא את האגרול שלו, כמובן בהדרכת המפעילים, לאחר המילוי יטוגן האגרול בעמדת הטיגון ויוגש ללקוח. בכל מזון שמכינים אפשר למצוא את שלב ההכנה שאפשר לשתף בו את הלקוחות, כמובן בשילוב של מפעילים עליזים ומוזיקה שמחה , דוכני מזון הופכים לדוכני מזון מיוחדים וחווייתיים.

 

עוצמה של המנה יוצאת הדופן

למרות כל הנאמר למעלה הדבר העיקרי שהופך דוכן למיוחד הוא האוכל, מקוריות המנה, טעם המנה, וצורת ההגשה. על כן כיום חברת הקייטרינג עובדת בשיתוף פעולה עם שפים ידועים, בדוכני המזון של אותן חברות מוגשות מנות שף. במיוחד במנות השף הללו הוא שמדובר במנות אשר פותחו על ידי השף, הן אינן מנות שאפשר למצוא בכל מסעדה. מעבר לייחודיות טעם המנה, כל שף שמכבד את עצמו ואת מנתו מקדיש מחשבה רבה בנראות המנה. חשיבות הנראות נובעת מההנחה שלפני שאנחנו טועמים מנה עם הפה, אנחנו טועמים אותה עם העיניים, וככל שהיא תראה טוב יותר כך נרצה יותר לטעום אותה.

דילוג לתוכן