חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי סושי לאירועים פרטיים – נויה סושי

מגשי סושי לאירועים פרטיים

כולנו רוצים לכבד את האורחים שלנו במנות טעימות ומגרות. הבעיה היא שהיום כבר די קשה למצוא את המנות שאכן יצליחו לרגש את האורחים שלנו. כל סוגי המנות אותם אנחנו טועמים באירועים כבר די נמאסו עלינו והעם דורש שינוי מה דעתכם על מגשי סושי לאירועים פרטיים ? הטרנד החם הבא. המנה שמשאירה את הטעמים הכי טובים והזיכרונות הכי מתוקים מהאירוע.

כאשר אנחנו עומדים לפני אירוע, הנושא של האוכל לאירוע תופס מקום מאוד מרכזי. אנחנו מחפשים את הרעיונות המוצלחים והטעימים ביותר כי אנחנו רוצים להרשים את האורחים שלנו ולהעניק להם כיבוד עשיר ומיוחד. מגשי הסושי זהו הפתרון הטוב ביותר, המוצלח ביותר, הטעים ביותר וגם היוקרתי ביותר.


להזמנת מגשי סושי לאירועים פרטיים עד הבית חייגו עכשיו: 072-2119587


מגשי סושי לאירועים פרטיים – למה זה כדאי?

כאשר אנחנו בוחרים להזמין מגשי סושי לאירועים פרטיים אנחנו מרוויחים בזה כמה דברים:

  • יותר בריא – בדור שלנו בו כולנו בזים למזון הלא בריא ולשומן הטראנס, הרי שברור שכל האורחים יעדיפו לטעום מנה המורכבת ממרכיבים בריאים עד כמה שאפשר. היום כבר לא נמצא אנשים שמתלהבים מבורקס למשל. הבורקס זכה לכל כך הרבה השמצות עד כי לא נמצא כמעט ישראלי שישמח לקבל בורקס באירוע. הסושי לעומת זאת הוא הרבה יותר קרוב לטבע והוא עשוי יחסית ממרכיבים בריאים הרבה יותר.
  • יותר חדשני – כמו בכל דבר, גם בתחום המזון ישנה אופנה וחדשנות. הסושי זהו מאכל שהוא יחסית חדשני ולא כל כך מוכר. כמעט ואין ישראלי שלא יתלהב למראן של מגשי הסושי המגרים והצבעוניים. במיוחד כאשר ישנה אפשרות למלא את מגשי הסושי בשלל מילויים וגם להשאיר את המנות צמחיות עבור כל מי שמעונין בכך.
  • יותר קל להכנה – הכנת אוכל לאירוע דורשת הרבה טרחה ועבודה. כאשר אתם בוחרים להזמין מגשים מוכנים, אין לכם כמעט עבודה. עליכם להניח את המגשים על השולחן או הבר והאורחים יכולים להתחיל להתלקק…

נויה סושי מציעה את הכנתם של מגשי הסושי. הסושי של נויה זהו סושי מושקע במיוחד העשוי מחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר ואין אורח שלא יתלהב.

אירוע שכזה יותיר טעמים וזיכרונות ערבים במיוחד מהאירוע.

רוצים לצפות בגלריית המגשים שלנו לחצו כאן

דילוג לתוכן