חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן מיני המבורגר – הצלחה מובטחת

אחד הדוכנים שנמצא בכל אירוע הוא דוכן מיני המבורגר. קיים קונצנזוס סביב אהבת ההמבורגר, ללא הבדל גיל, מין או מעמד חברתי, כולם אוהבים המבורגר. ולכן בכל אירוע נמצא דוכן מיני המבורגר לאור הדרישה של הקהל.


להזמנת דוכן מיני המבורגר חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו דירוג של 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד


למה מיני המבורגר?

אם כולם אוהבים המבורגר אז מדוע דוכן מיני המבורגר ולא דוכן המבורגר? המחשבה מאחורי הבחירה בדוכני מיני היא שאומנם כולם אוהבים המבורגר אך זהו לא הדוכן היחידי באירוע, המבורגר גדול מאד משביע והרעיון סביב דוכני מזון זה טעימות קטנות מהרבה מנות. כדי שהמוזמנים יוכלו להנות מיותר מנות כולל ההמבורגר צריך להגיש מנות קטנות ולכן כל חברות הקייטרינג מעמידות דוכן מיני המבורגר.

 

סוגי המבורגר

בסיס כל המבורגר הוא בשר טחון ההבדלים נובעים מכמה גורמים:

  • סוג הבשר – אפשר להכין המבורגר מבשר בקר, כבש, מעורב (כבש ובקר) ולאלו שאינם שומרי כשרות גם בשר חזיר. לכל בשר הטעם הייחודי שלו.
  • תוספות לקציצת ההמבורגר – יש קציצה נקיה מתוספות רק בשר, יש קציצה עם תוספת בצל או שום, יש קציצה עם תוספת ירק כמו פטרוזיליה. נציין רק שההמבורגר הקלאסי הוא קצציה נקייה מתוספות.
  • תוספות על הקציצה – התוספות המקובלות לקציצת ההמבורגר, עגבנייה, חסה, מלפפון חמוץ, סלט חריף ועוד. כל תוספת נותנת טוויסט לטעם הנפלא של ההמבורגר.

 

דוכן מיני המבורגר

אין ספק שיהיה באירוע דוכן מיני המבורגר, נותר רק לבחור איזה המבורגר נגיש ואילו תוספות. הבחירה חייבת להביא בחשבון מי קהל היעד? אם באירוע יהיו ילדים נבחר את הקו הקלאסי ללא תוספות, אם באירוע מוזמנים שומרי כשרות מובן שלא יהיו תוספות לא כשרות.

סוג הבשר המומלץ לאירועים הוא בקר, רובנו מכירים ואוהבים את הטעם בעוד לבשר הכבש טעם חזק לא כולם אוהבים.

איזו תוספת על הקציצה? ברוב האירועים לא מגישים תוספת על הקציצה כדי לייעל את תהליך ההגשה, כי אם תהיה אפשרות תוספת אי אפשר יהיה להכין את הכריכים מראש ואז ייווצר עומס על הדוכן.

 

דוכן מיני המבורגר טבעוני

המודעות לתזונה נכונה ובריאה מובילה לכך שיותר ויותר אנשים הופכים לטבעונים וצריך לתת מענה גם להם בדוכני המזון בכלל ובדוכן המיני המבורגרים בפרט.

המבורגר טבעוני הוא המבורגר שאין בו בשר. במקום בשר אפשר להשתמש בעדשים ובפטריות, עדשים וחצילים, טופו וחומוס אפשר להכין קציצת המבורגר מכל חומר גלם טבעוני בעל מרקם שמאפשר ליצור קציצה.

באותו הקשר של תזונה בריאה בדוכן מיני המבורגר טבעוני או רגיל, ניתנת האפשרות לבחור את סוג הלחמנייה, סוג הלחמנייה תלוי כמובן בסוג הקמח, קמח מלא נחשב בריא יותר מקמח לבן וסביר להניח שיהיו כאלו שיעדיפו לחמנייה מקמח מלא.

 

ומה ליד ההמבורגר בדוכן המיני המבורגר

ליד ההמבורגר מובן שיוגשו שני סוגי צ'יפס – צ'יפס תפוחי אדמה קלאסי וצ'יפס בטטה וכמה תוספות לבחירה.

אולי יעניין אותך:

דוכן סלטים טריים

דילוג לתוכן