חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן שווארמה כשר

דוכן שווארמה איכותי

בעמדה זו ניתן לבחור -שווארמה פרגית או שווארמה הודו

יש לנו תבלין שווארמה ייחודי, חומוס בייתי, סלט ירקות קצוץ, טחינה לבנה, עמבה הודית, בצלים בסומק וחמוציות הבית המוגש במיני לאפה או בחצאי פיתות. 

נקודת העניין באירוע הייתה דוכן שווארמה ישראלית. עמדות אלו הוצבו בכל פינה באירוע, ומכרו את כריכי השווארמה המפורסמים שלהם לאורחים רעבים.

אחת מהאפשרויות הרבות לאוכל באירועים, עמדות שווארמה הן אופציה נוחה, טעימה ומשתלמת.

הדוכן שווארמה מאויש על ידי איש מקצוע מנוסה שידאג לתת לאורחים שלכם את מנת שווארמה האיכותית שלנו כל הזמן.

שווארמה היא מנת בשר צלויה על עמוד, מתובלת בתבלינים שונים ומוגשת במיני פיתה או במיני לאפה. נחשבת למנת מזון מהיר טעימה ואיכותית. לאירוע שלך זו בחירה מצוינת ולמי שרוצה טעם של מטבח ביתי לא כבד מדי.

דוכני שווארמה לאירועים מיוחדים

בארצנו אין אחד שלא יודע מה זה שווארמה. במקור מהאימפריה העות'מאנית, שווארמה היא ארוחה בשרית מזרח תיכונית המבושלת עם מגוון של נתחי בשר כולל כבש, הודו, עוף ובקר. את נתחי הבשר המתובלים היטב משפדים על מוט מתכת בשכבות. על פי המסורת מניחים כמות קטנה של שומן מן החי על גבי השיפוד כדי להעניק טעם ולשמור על השר מפני התייבשות בזמן הצלייה. מנה בשרית צלויה ועסיסית שיכולה להשביע את הרעב של האדם הממוצע לזמן לא מבוטל ובמקביל גם לגרום לו להרגיש שמח ומאושר היא כמובן מנת השווארמה המסורתית, מכאן דוכני שווארמה לאירועים תפסו תאוצה ופופולריות גדולה. לכן תוכלו בקלות להזמין דוכן שווארמה של נויה פוד שיתאים לכל אירוע שאתם מתכננים.

מדוע דוכני שווארמה לאירועים כל כך אהובים

בקרב הישראלים, אחת המנות האהובות היא השווארמה. בגלל זה, העמדת דוכני שווארמה לאירועים מהשורה הראשונה ישמחו את האורחים שלכם. כשנויה פוד מכינים שווארמה לאירועים, הם מספקים לכם מעבר לדוכן שווארמה מעוצב, אלא דואגים לכל ההגשה החל מהפיתות ועד החומוס והסלטים תוך שימוש בתבלינים מיוחדים לתערובת הבשר. בעמדת השווארמה כל האורחים שלכם יקבלו שירות מהיר ואדיב. הציוד והכלים בהם משתמשים בדוכן הם חדשים ביותר העונים על הדרישות הגבוהות ביותר.

מעוניינים להקים דוכן שווארמה לאירוע? הגעתם למקום הנכון

נויה פוד מציעים לכם מגוון דוכני שווארמה לאירועים שיכולים לשמח כל אירוע אם אתם אוהבים שווארמה ומחפשים דוכן צבעוני ומהנה לאירוע הקרב שלכם. אלה כוללים עמדות שווארמה שווארמה ישראלית קלאסית או דוכני שווארמה מיוחדים עם תבלינים מיוחדים ועוד ועוד בהתאם לדמיון ולטעמכם. שווארמה מייצגת סוגים רבים של אירועים. לכל סוג של אירוע שאתם יכולים לחשוב עליו, יש מגוון דוכנים ייחודיים הזמינים בגדלים שונים. מדובר באירועי שטח, חתונות, חגיגות יום הולדת, מסיבות רווקים, בר מצווה, שבת חתן, אירועים פרטיים, אירועי חברה ועוד. ממפגשים פרטיים אינטימיים ועד לאירועי חברה נרחבים, הצוות של נויה פוד  מצויד בכל הכלים להתמודד עם כל סוג של אירוע. צרו קשר עם נויה פוד כדי לקבל עסקה משתלמת ביותר עבור כל אירוע.

אהבתם? בואו נסגור תאריך:

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
  • נא להזין מספר הגדול או שווה ל-10.
  • לדוגמה: "אירוע בתל אביב"
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן