חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

ארבע סיבות לבחירת דוכני אוכל מדהימים

בחיפוש אחר הניסיון לייחד את האירוע שאתם מתכננים מנראותם של אירועים אחרים, חלק בלתי נפרד זה האוכל ויש לו חשיבת רבה מאד, כיוון שאנשים נהנים מהאוכל וזוכרים אותו. אם תקדישו מחשבה נוספת לגבי המזון ותבחרו בדוכני אוכל, תשאירו לאורחים שלכם חוויה מרשימה.


להזמנת דוכני אוכל מטורפים חייגו עכשיו: 072-2119587


מה זה בעצם דוכני אוכל?

למעשה זוהי שיטת הגשה אטרקטיבית לאירועים המדמה את שיטת דוכני אוכל הרחוב. הרעיון הוא לספק לאורחים חוויה אחרת ואפשרויות של טעימה מהיצע נרחב של אוכל מגוון. בדרך כלל מקובל באירועים להציג לפחות שלושה דוכני מזון בסגנונות שונים. צורת ההגשה היא במנות אישיות קטנות שלא מצריכות שימוש בכלים והאכילה נעשית לרוב בעמידה או ליד שולחנות בר גבוהים. מגוון האפשרויות בדוכני האוכל הוא עצום, החל באוכל אתני, מסורתי, מקומי, מטעמים מתוקים ועוד.

למה זה טוב?

באירועים רבי משתתפים דוכני האוכל מאפשרים לחסוך במקומות ישיבה וכך להגדיל את מספר המשתתפים בשטח מסוים. המוזמנים יכולים ליהנות ממספר סגנונות, אפשרויות וטעמים לפי בחירתם ואף לשוב ולקחת מנה נוספת ממאכל שהם אהבו מאד. מכיוון שהאכילה נעשית בעמידה, קיימת תנועתיות באירוע ואפשרות המינגלינג והשיח בין האורחים גדולים יותר. סגנון האכילה בדוכני האוכל מתבצע בדרך כלל בכלים חד פעמיים, רצוי מתכלים, מה שחוסך את הצורך בשטיפת הכלים והעלות המתווספת לכך בתום האירוע.

כיצד בוחרים דוכני אוכל?

כדי שהאוכל שיוגש בדוכני אוכל יותאם לאורחים, בוחנים עם השף את התפריט באופן מוקפד תוך התחשבות בכל הקהלים, לאור מיומנותו הרבה הוא יציע לכם את סוגי המזון המתאימים ביותר. מספר נקודות מנחות וחשובות שכדאי להעביר כדי לקבוע את קונספט האירוע ומהות החגיגה הן, מי המוזמנים הצפויים, אם חלק מהאורחים הם ילדים, מבוגרים, קהל צעיר ומה ההעדפה הכללית. קהל דתי יעדיף בשעות מסוימות אוכל בשרי או חלבי, לעומת זאת קהל צעיר יעדיף המבורגרים גם בחצות הליל.

חשוב לדעת את כמות האנשים כדי לקבוע את מספר הדוכנים בצורה הולמת שלא יוצרו תורים ארוכים וכולם יוכלו ליהנות מהמאכלים המוגשים על דוכני אוכל. אנשי המקצוע הם בעלי ניסיון רב והם ידעו להמליץ על סגנון האוכל הנכון לכל סוגי האורחים. גוונו לא רק בסגנון המזון אלא גם בנראות הדוכן, בחרו דוכן אחד שיהיה בשירות עצמי והאורחים יוכלו לקחת חלק מהחוויה, דוכן מזון אחר שבו יהיה מלצר ובחרו דוכן משקאות שבו יהיה ברמן שיוכל לשעשע את האורחים תוך כדי הכנת משקאות. רצוי שבכל אירוע יהיה דוכן של שתייה חמה וקפה לסיום האירוע.

איך בוחרים ספק מזון?

כאשר אתם מקבלים המלצות מיד ראשונה של מישהו שחווה את השירות וטעם מהאוכל, אפשר להיות רגועים. בנוסף לכך מגיעים לאירוע אחר של הקייטרינג כדי להתרשם מהמזון המוגש בדוכני אוכל, איכותו ונראותו. גם הדוכנים הם מעוצבים, נוחים הן להגשה על ידי המלצרים והן עבור המשתתפים

דילוג לתוכן