חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הפי האוור במשרד

האפי האוור במשרדי החברה

רוצים להעניק לצוות הפתעה ופינוק? הגיע הזמן להבין מה עומד מאחורי הרציונל של האפי האוור במשרד, ומה המשמעות שלו. האפי האוור  הוא מונח המשמש לתיאור פרק זמן מסוים שוה מגוון מוסדות (בעיקר מסעדות, ברים ובתי קפה) מספקים ללקוחות הטבה או הנחה משמעותית. הקונספט העומד בבסיס המונח "HAPPY HOUR" אומץ בחום על ידי מספר הולך וגדל של חברות, ארגונים ועסקים גדולים בשנים האחרונות, ומיושם בפועל עבור העובדים בשעות העבודה.

מה היתרון של האפי האוור במשרד?

תפיסת האפי האוור במשרד קשורה לרווחת העובדים ומטרתה להגשים מספר יעדים, לרבות שיפור היחסים הבינאישיים של העובדים זה עם זה ועם ההנהלה, העלאת רמת המוטיבציה האישית שלהם, שיפור האינטראקציה החברתית במקום העבודה. כאשר את כל המטרות הללו ניתן להשיג באמצעות יישום רעיונות Happy hour יצירתיים. כולם מרוויחים מהשעה הזו שבה עובדים מתכנסים במקום אחד, הרחק משולחנותיהם, מהמחשבים ומהמתח שמתלווה אליהם. זה מרומם את מצב הרוח של כולם והופך את מקום העבודה למהנה ושיתופי יותר.

אז איך עושים את זה נכון?

העצות הבאות יסייעו לכם בתכנון האפי האוור במשרד:

  1. יום ושעה קבועים: התכנון הוא לקבוע יום קבוע ביומנים כך שכולם יוכלו לתכנן מראש ולקחת חופש מפגישות או דיונים עסקיים ביום המיוחד הזה. זה נוהג מקובל ברוב המשרדים לארח האפי האוור בשעות אחר הצהריים המאוחרות ביום חמישי כדי להבטיח שכולם יהיו רגועים, לשחרר כל מתח משבוע העבודה ולפתוח את סוף השבוע.
  2. משהו קל: תוכלו להציב דוכני מזון ושתיה. דוכנים אלו תמיד משמחים את הנמצאים, מספקים אווירה קלילה ולא מחייבת, בנוסף מאפשרת לכולם להנות מאוכל טעים.
  3. שתפו את הצוות: למרות שזה יכול להיות קצת יותר "כאב ראש", לבקש מהצוות להמציא רעיונות להאפי האוור ומדי פעם לתת להם לתכנן זאת בעצמם, אבל בסופו של דבר מהלך זה ישתלם. השתתפות עובדים בתהליך הזמנת האפי האוור במשרד יכולה לטפח רעיונות חדשים כמו גם תחושת אחריות וקהילה, כל אלו בסופו של דבר משפרים את סביבת העבודה ומקדמים אושר, וזה מה שזיהינו כיעד העיקרי של האפי האוור.

להזמנת דוכני מזון מיוחדים וטעימים פשוט חייגו לחברת נויה פוד.

דילוג לתוכן