חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני אוכל- כל היתרונות

בין אם בפסטיבל של מספר ימים, הופעה של ערב אחד, קמפינג משותף או אפילו מסיבת יום הולדת או אירוע חברה- נדמה שכבר אין אירוע בלי דוכני מזון. מה שבטוח זה שאין אירוע בלי אוכל נתחיל מזה! וברור שצריך אוכל טעים ואיכותי ומושקע ומתאים לאופי עובדי החברה ולסיבה שיש ארוחה או הרמת כוסית. במקום לבשל בהתאמה בכל פעם מחדש אפשר בהחלט לסגור את הפינה ולהזמין דוכני מזון של כל המאכלים הכי טעימים שאנחנו הכי אוהבים ולהיות בטוחים שיהיה טעים ומושקע.


להזמנת דוכני אוכל חייגו עכשיו: 072-2119587


ולמה לא? דוכני מזון סוגרים קודם כל ובראש ובראשונה את הנושא החשוב ביותר בכל אירוע- האוכל! אבל מעבר לכך, יש להם לא מעט יתרונות למה כדאי להזמין אותם לכל אירוע גדול בו אתם לא רוצים להיות אחראים על האוכל.

דוכני אוכל- כל היתרונות:

אז דבר ראשון- האוכל- יש מגוון רחב של דוכני מזון שמציעים את כל סוגי האוכל שרק תרצו ורק תבקשו. מדוכני מזון של המבורגרים וסוגי בשר שונים, דרך דוכני מזון של פלאפל ופיצה, ועד דוכני מזון של סושי ושייקים וקינוחים. יש אפילו דוכני מזון בריאים ודוכני מזון בהרכבה עצמית- ואפילו כאלה של "פעם" עם שיערות סבתא. מה שתבחרו- תוכלו למצוא בשוגני המזון השונים המוצעים בשוק.

אווירה- תחשבו על פסטיבל גדול או מסיבה קטנה עם כמה חברים ובמקום שולחן עם צלחות חד פעמיות וחטיפים וממתקים- עומדים דוכנים מעוצבים ומגניבים, שמגישים את האוכל בצורה מעניינת ומושכת- והרי העין אוכלת קודם. דוכנים שמוסיפים רבות לאווירה ולעיצוב ובעצם משמשים תפאורה של ממש לחגיגה. כבר עושה חשק לחגוג, ולאכול כמובן!


גולשים נוספים התעניינו גם דוכני מזון לבר מצווה


יתרון נוסף הוא החיסכון- גם חיסכון בכסף וגם חיסכון בזמן מעבר לכך שלא צריך לקנות כלום – לא כלים חד פעמיים, לא לקשט את השולחן, לא לזכור לרכוש חטיפים וממתקים, לחתוך ירקות ופירות ערב פני לשים לב שיש מספיק שתייה מכמה סוגים שונים…. במקום להתעסק ברשימות ובקניות – פשוט בוחרים דוכני מזון בהתאם- לפי מספר האנשים שיהיו באירוע ולפי סוג האירוע והאוכל שאתם רוצים, וסגרתם לכם את הפינה. בעצם שתי פינות.

אתם לא עושים כלום- בעצם דבר אחד אתם עושים- מזמינים את דוכני המזון. אחרי שאתם בוחרים אתם דואגים להעביר את המידע לחברה של השוכנים כולל אם יש אלרגיות מסוימות לאחד מהחוגגים וגם כמובן תיאום ציפיות בכדי לא להתאכזב. לאחר מכן אתם רק מתאמים מיקום ושעה ומחכים לחגיגה!


אולי יעניין אותך המבורגרים קפואים

דילוג לתוכן