חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הבחירה המוצלחת היא סושי כשר תל אביב

המאכל היפני האקזוטי היה לחלק מתרבות הבילוי בארץ וחלק בלתי נפרד מתפריטי אירועים. הוא אהוב כחלק מהאפשרויות להזמנת אוכל הביתה, צהרים למשרד ואפילו כמשלוח ליולדת אחרי לידה. היצרנים הצליחו להתגבר על בעיות הכשרות וההלכה לשמחתם הרבה של אוהבי הסושי.


להזמנת סושי כשר תל אביב חייגו עכשיו: 072-2119587


סושי על קצה הצ'ופסטיק

מאכל יפני המשלב אורז, ירקות, דגים ואצות.

למעשה מקורו של הסושי הוא בכלל בסין ושימש לשימור הדגים באורז עד שפסק השימוש באוכל משומר ובתקופת שושלת מינג נעלם מהתפריט הסיני לגמרי אך נדד ליפן. גם ביפן מקורו של הסושי היה כדרך לשימור דגים, אבל במרוצת השנים שונו שיטות הבישול עד שהתקבעו לסושי המוכר היום בעולם המערבי. בשנות השישים, שמו של הסושי הפך להיות נפוץ בעולם המערבי. תוספת האבוקדו וקליפורניה רול שהומצאו בסאן פרנסיסקו הובילו את הסושי לפיוז'ן והפכו אותו מאוכל אתני מסורתי למזון מהיר ופופולרי.

האם סושי זה כשר ומה מברכים עליו?

סושי מורכב מאורז, דג נא או מעושן, ירקות ואצות. בסושי כשר תל אביב מקפידים על כשרות הרכיבים ומשתמשים בדגים המאושרים לאכילה, אין בעיה הלכתית. דגים לא צריכים שחיטה ואין בעיה באכילת דג נא. יש כללים ברורים מהו דג כשר. לעתים יש חשש של תולעים באצות ולכן משתמשים רק באצות כשרותוללא שרצים ופירות ים.

סושי כשר בתל אביב

שומרי הכשרות ישמחו לדעת שגם הם יכולים ליהנות מסושי כשר ללא מאמץ כיוון שיש סושי כשר תל אביב. יש לבדוק כמה דברים לפני שיוצאים למסעדה או מזמינים סושי הביתה. הקפידו לבדוק אם למקום יש תעודת כשרות התואמת את הכשרות עליה אתם מקפידים בבית. בדקו שהירקות המשמשים להכנת הסושי נקיים והאצות המשמשות להכנת הסושי הן אצות כשרות.

סושי הוא שם כולל למגוון מאכלים שונים. חלקם כוללים אצה, חלקם מגיעים כמנת דג ואורז בלבד. ישנם רולים שהאצה בחוץ כמעטפת ויש כאלה שהם הפוכים והאצה בפנים, מגוון הדגים וצורות העשייה הן שונות. מומלץ לקרא את תפריט המסעדה או הקייטרינג ממנו אתם מזמינים ולבדוק שיש מנות התואמות את טעמכם והעדפותיכם.

אפשר לאכול מגוון רולים הכוללים דג נא כמו סלמון או רולים שהם טבעוניים ואינם כוללים דגים אלא רק ירקות כמו גזר ואבוקדו.

אז יוצאים לבלות?

סושי הוא אוכל שעושה שמח וכל סיבה היא מוצלחת עבור אכילת סושי. אם חשקה נפשכם לצאת לבלות תופתעו משפע מסעדות כשרות המציעות סושי כשר וטעים. אם תחליטו לוותר על כל הבלגן הכרוך ביציאה מהבית הכוללת בייביסיטר, נסיעות, חניה ותרצו להתפנק בבית תוכלו להזמין סושי כשר הביתה. לערב זוגי עם פיג'מה, למסיבת חברים פרטית או לישיבה ארוכה במשרד. תוכלו למצוא פתרונות למגשי אירוח, עמדות סושי לאירועים ואפילו תוכלו להתנסות בסדנאות סושי כדי ללמוד איך עושים זאת בעצמכם.

יש סושי כשר תל אביב במסעדות רבות, הוא טעים מאוד ולכן קהל הלקוחות שלו הוא נרחב.

דילוג לתוכן