חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג לאירועים –שאלות ותשובות

 


להזמנת קייטרינג לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

  • על מה לתת את הדעת כאשר אנחנו בוחרים חברת קייטרינג לאירועים שלנו ?

    בבואנו לבחור חברת קייטרינג לאירוע שלנו אנו צריכים להקפיד על חברה איכותית, מקצועית ומוכרת בכדי שהאירוע שלנו יהיה בלתי נשכח. יש לבדוק שהחברה עושה שימוש אך ורק בחומרי גלם מעולים וטריים ומעסיקה עובדים מיומנים ומקצועיים ומיהו השף הראשי שלה..
    מומלץ גם לבדוק את מגוון התפריטים והמאכלים אותה חברת הקייטרינג מציעה.
    לעיתים יש לנו מספר אורחים להם יש דרישות מיוחדת ולכן מומלץ גם לבדוק האם היא מאפשרת גמישות מהתפריטים קבועים כמו לדוגמא עבור אורח שהוא טבעוני, או צמחוני, רגיש לגלוטן וכו'.

 

  • כיצד להתאים את סוגי המנות לאירוע?

    כאשר אנחנו מתכננים אירוע אנו צריכים לתת את הדעת האם נרצה להזמין ולהגיש קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי, צמחוני, טבעוני וכו'. החלטה זו כמובן מושפעת מסוג האירוע אותו אנחנו עומדים לחגוג. אם לדוגמא אנו מזמינים אורחים להתארח אצלנו בחג השבועות כמובן שנזמין קייטרינג חלבי ואם אנחנו מזמינים אורחים לחתונה בשעות הערב נעדיף אולי קייטרינג בשרי. גם לעונה בה אנחנו עורכים את האירוע יש חשיבות רבה. אם האירוע מתקיים בעונת החורף נרצה להזמין יותר מאכלים חמים כמו מרק אשר יעטפו אותנו בחמימות באוויר הקר ואם אנחנו מקיימים את האירוע בעונת הקיץ נרצה להזמין יותר סלטים קרים לתפריט שלנו על מנת שלא יכבידו עלינו.

 

  • כיצד מתאימים את סוגי המנות לאורחים המוזמנים?

    הדבר הנהדר בעת הזמנת קייטרינג הם השפע וההיצע הנרחב אותו אנחנו מקבלים. כאשר אנחנו עורכים את רשימת המוזמנים רצוי שנציין לנו ליד כל שם, האם לאורח יש העדפות מיוחדות או לא. ניתן כמובן גם לבקש מהאורחים כאשר הם מאשרים את הגעתם, לציין איזו מנה הם מעדיפים מתוך ההיצע שהעמדנו לרשותם. יש לקחת בחשבון שהעלויות משתנות ככל שהתפריט יותר ייחודי.

 

  • לאילו סוגי אירועים ניתן להזמין קייטרינג?

    קייטרינג מיועד גם לאירועים קטנים כמו ימי הולדת, בר/בת מצווה, הרמת כוסית לחג של חברות וגם לאירועים גדולים כמו ברית מילה, חתונות וכו'. ניתן גם להזמין קייטרינג לאירועים מיוחדים שחוגגים במסגרת קבוצה קטנה של אנשים שרוצים ליהנות ממטעמים קולינריים ייחודיים, מגוונים ואיכותיים.

 

  • אילו עוד נושאים חשוב לבדוק?

    – המלצות או ביקורות – היום בעידן בו המידע זורם כל כך בחופשיות באינטרנט ניתן להיכנס ולבדוק המלצות או ביקורת על חברת הקייטרינג אותה חשבנו להזמין.
    – החוזה עליו אתם חותמים עם חברת הקייטרינג – חשוב שכל הדברים עליהם סיכמתם עם חברת הקייטרינג יהיו רשומים בכתב ברור וקריא, כולל חומרי הגלם בהם יעשה שימוש ואופן ההגשה. אל תוותרו על האותיות הקטנות!
    – על מנת שגם אתם וגם האורחים שלכם תוכלו ליהנות מהאירוע בראש שקט יש לבדוק בחברת הקייטרינג האם יש לה ביטוח, מה הוא מכסה ומהו גובה הפיצוי אם חלילה יידרש.
    – מה קורה אם חלילה נדרש לבטל את האירוע, האם אנחנו צפויים לשלם קנסות ואם כן, מהו גובה הקנס.

לסיכום, בחירת חברת קייטרינג ידועה ואיכותית היא המפתח להצלחת האירוע.
אם גם אתם רוצים ליהנות מהאירוע שלכם בראש שקט ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת עבור האורחים שלכם, אנחנו ממליצים להשתמש בחברת קייטרינג.

 

קראו עוד על דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן