חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג אסאדו כשר

קייטרינג אסאדו כשר

קייטרינג אסאדו  כשר הוא קייטרינג המתמחה בנתחי בשר איכותיים שהושרו ויושנו במגוון של רטבים מיוחדים המעשירים את טעם הבשר.

אסאדו הוא מושג הבא לתאר את שיטת הבישול והצלייה על הגריל ואת סוג נתח הבשר, צלעות של בשר בקר הנחתכות בחיתוך רוחבי. במקור המונה אסאדו שימוש לתיאור שיטת הצלייה, אך בשנים האחרונות המונח אסאדו מתאר גם את סוג הבשר.

 

קייטרינג אסאדו איכותי וכשר – חגיגה של טעמים וריחות משכרים

קייטרינג אסאדו מתאים למגוון גדול של אירועים, בעיקר לאירועים קטנים יותר ואינטימיים כמו מסיבות משפחתיות, מסיבות אירוסין, מסיבות רווקים ורווקות, אירועי גיבוש ועוד.

כולם אוהבים בשר וכל אחד כמעט יודע להעריך מנה בשרית טעימה. אם בחרתם ללכת על קייטרינג בשרי, מומלץ לכם לבחור בקייטרינג אסאדו. נתחי הבשר העסיסיים משדרגים כל אירוע ומבטיחים שהאורחים באירוע שלכם ייהנו מהאוכל, מהטעמים ומהריחות המשכרים המאפיינים את תהליך צליית בשר האסאדו.

בשר אסאדו מלווה במגוון של תוספות, זה יכול להיות פחמימות כמו אורז, תפוחי אדמה אפויים ועוד או תבשילי ירקות חמים, סלטים  רעננים ומגוונים ועוד. אומנם, נתחי בשר הטעימים יכולים לעמוד בפני עצמם ואינם דורשים הרבה תוספות, אך התוספות הנלוות אל מנת הבשר העיקרית מבטיחות כי גם אם באירוע נוכחים מספר אנשים שאינם אוכלים תפריט בשרי, גם הם יוכלו לשבוע וליהנות ממגוון התוספות.

תהליך ההכנה של בשר האסאדו נמשך מספר שעות כאשר השיא נחווה במהלך האירוע. כל אורח שייכנס אל מתחם האירועים ייתקל בריח המשכר של הבשר כאשר הוא מוגש על מגשים מעוצבים ומחוממים.

קייטרינג אסאדו כשר מוגש בצורה מרשימה מפתה ומעוררת. את בשר האסאדו אפשר לצלות על מתקני צלייה מיוחדים לעיניי האורחים או להגיש אותם חמים ועסיסיים על מגשים מעוצבים. קייטרינג אסאדו הופך כל אירוע לחגיגה של טעמים וריחות שאף חובב בשר לא יוכל להישאר אדיש.

קייטרינג אסאדו הוא ברוב הפעמים קייטרינג כשר. כשרות הבשר אינה נקבעת בהתאם לסוג של נתח הבשר או לתהליך הבישול, אלא בהתאם לכללי השחיטה המסורתיים היהודים. קייטרינג "נויה פוד" משתמש בנתחי אסאדו כשרים שעברו שחיטה כהלכה, כל נתחי האסאדו טריים, משובחים ואיכותיים.

בשר אסאדו יקר קצת יותר מאשר נתחי בשר אחרים, אך יש תמורה לאגרה. בשר האסאדו יהפוך כל אירוע לחוויה קולינרית מענגת ואין אורח שלא יבקש עוד.

רוצים לשדרג את האירוע שלכם, רוצים לפנק את האורחים בחגיגת בשרים משכרת, צרו קשר עם קייטרינג "נויה פוד" והזמינו קייטרינג אסאדו כשר.

לעוד דוכני מזון לאירועים לחצו כאן

דילוג לתוכן