חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

כל מה שרציתם לדעת על בשר אסאדו

כל מה שרציתם לדעת על הבשר ועל הכשרות

 

אחת הבחירות המשפיעות על הצלחת האירוע היא בחירת הקייטרינג. לאחר שהאירוע הסתיים רוב האורחים לא יזכרו את הבגדים שלבשתם באירוע, את הדי. ג'י. את החופה המרשימה או את הדרשה שנשא ילד בר המצווה, הם יזכרו את האוכל. הישראלים אוהבים לאכול, אוהבים אוכל טעים והרבה בשר. אז אם אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם באוכל מיוחד, טעים ומשביע, קייטרינג אסאדו, הוא הקייטרינג בשבילכם.

קייטרינג אסאדו כשר – כל מה שרציתם לדעת על הבשר ועל הכשרות

קייטרינג אסאדו כשר הוא קייטרינג הבוחר נתחי בשר משובחים ומכין אותם בצורה מיוחדת. האומנות של צליית נתחי אסאדו הגיע אלינו מדרום אמריקה וכבשה אותנו בסערה. זוהי אומנות מיוחדת של צליית נתחי הבשר המשמשים להכנת בשר האסאדו. את הבשר צורבים מבחוץ עד שהוא מקבל פריכות ואז צולים אותו  על אש נמוכה במשך מספר שעות. במהלך הצלייה הארוכה הבשר מתרכך מבפנים, המיצים נשארים בתוכו וכך הוא מקבל את הקריספיות ואת הטעמים הנפלאים.

קייטרינג אסאדו מעניק לאורחים שלכם חוויה קולינארית מיוחדת ועשירה של בשר. בקייטרינג אסאדו המנה המרכזית של האירוע תהיה הבשר וכל האירוע יתמקד מסביבו.

קייטרינג אסאדו מתאים מאוד לאירועים הנערכים תחת כיפת השמיים, את הקייטרינג אפשר להכין על האש ולעיניי האורחים. צורת ההכנה, הריחות המשכרים והטעמים נפלאים לא ישאירו אף אורח אדיש ורעב וכולם יבקשו עוד!

מבחינת הכשרות, מה שקובע האם בשר האסאדו יהיה בשר כשר או לא זו צורת השחיטה. לאופן השחיטה אין קשר לאיכות של נתחי האסאדו ולטעם שלהם. מה שקובע את איכות הבשר הוא תהליך הגידול של הבקר ותהליך ההתיישנות שהוא עבר.

חשוב לדעת שיש רמות שונות של כשרות. יש כשרות ברמה בסיסית הניתנת על ידי הרבנות המקומית ויש כשרות מהדרין הניתנת על ידי גופי כשרות פרטים המקפידים על רמה גבוהה יותר של הלכות השחיטה, הכשרת הבשר והבישול. אם רמת הכשרות חשובה לכם, כדאי לדבר עם משגיח הכשרות של הקייטרינג ולברר מהם הפרמטרים המייחדים את גוף הכשרות המעניק את תעודת הכשרות לקייטרינג.

נתחי בשר איכותיים אינם נתחים זולים, וקייטרינג העושה שימוש בבשר איכותי ומשובח יהיה יקר יותר מאשר קייטרינג המשתמש בנתחים פחות איכותיים. המחיר שגובה קייטרינג בשרי משקף בדרך כלל את האיכות והטיב של הבשר. אל תתפתו למחירים זולים במיוחד, קייטרינג בשרי כשר זול עלול לאותת על נתחי בשר ברמה פחות טובה ועל נתחים פחות טעימים.

אולי יעניין אותך:

הדוכן שלכם לאירוע

קייטרינג על האש – כל היתרונות בקייטרינג אחד

דילוג לתוכן