חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון כשרים

מחפשים דוכני מזון כשרים?הגעתם למקום הנכון,

אצלנו תמצאו מגוון עצום של דוכני מזון לאירוע שלכם, אני מגיעים לכל חלקי הארץ, דרכנו תוכלו להשיג גם ציוד הושבה,ודברים נילווים לאירוח וכמובן אוכל שתייה ואפילו בר קוקטייל מטורף

צפו ברשימת הדוכנים המעודכנת, לחצו כאן

אז מהו האירוע הגדול ביותר של השנה? חתונה מרגשת? בר מצווה לבן הדוד? או אולי אירוע עסקי מרשים המיועד לציין 20 שנים תמימות לקיומה של החברה שלכם? אם אתם רוצים לשדרג את האירוע שלכם, כדאי להזמין דוכני מזון לאירועים כשרים. דוכנים אלה מציעים מנות מזון כשרות וטעימות שלא ישאירו את משתתפי האירוע אדישים.

להכיר את סוגי הדוכנים

דוכני מזון כשרים מעניקים למשתתפים הזדמנות לאכול אוכל כשר וטעים. שומרי כשרות רבים מכירים את הצורך לבדוק כל תעודת הכשר לפני שהם נכנסים למסעדה. וכשיש זוכן מזון המציע סושי כשר, אין שמחה גדולה יותר. אלה כמה דוכנים כשרים שכדאי להכיר כבר עכשיו:

  • סביצ'ה וסאשימי – דוכן המתאים לכל אוהבי מנות הדגים באשר הם. כאן ניתן למצוא מנות כמו סלמון שחור עם סלט אטריות, סביצ'ה טונה אדומה, סאשימי דג לבן ועוד.
  • גם טעים וגם קריספי – דוכן סלומון קריספי מתאים לכל מי שאוהב לאכול ולשמוע את ה"קראנץ". נתחי הסלומון המטוגנים והקראנצ'יים מגיעים עם תוספות כמו קרם אבוקדו, ויניגרט סויה וכדומה.
  • פיש אנד צ'יפס – ואם אנחנו עדיין בעניין של קריספי, הרי שניתן לגשת גם לדוכן פיש אנד צ'יפס הכולל את השילוב המנצח של דגים, תפוחי אדמה ותוספת חרדל.
  • הדוכן פלאפל הכי ישראלי שיש – ניחשתם נכון, מדובר בדוכן פלאפל. דוכן מרהיב זה כולל את מנות הפלאפל המוכרות לנו הכוללות תוספות מרהיבות כמו מיני פיתה, סלט ירקות קצוץ, צ'יפס מתובל ועוד.
  • דוכן שווארמה – בהמשך לדוכן הישראלי, אי אפשר שלא להזכיר את השווארמה. פרגיות ייחודיות, חומוס ביתי, עמבה הודית, טחינה ותוספות נוספות יעשו חגיגה בפה.
  • דוכן של מרקים – היכונו לבואו של החורף על מנת לטעום את המרקים הטעימים ביותר שיש: תירס סיני, מרק כתומים, גריסיני בתוספת פטרוזיליה, מרק עגבניות ושעועית לבנה וכדומה.
  • דוכן נודלס – כל מי שאוהב להשתמש במקלות נודלס, יכול למצוא בדוכן הנודלס את מבוקשו: פאד תאי ירקות, עוף, בקר ועוד מגוון רחב של תוספות: כרוב, בצל, זוקיני, בוטנים, גמבה אדומה, פטריות או קישואים.
  • דוכן אסאדו – הדוכן שכולם מחכים לו: המאכל הדרום ארגנטינאי שכבש את ישראל מגיע לדוכן, והוא כשר לחלוטין.

אלה רק כמה מבין סוגי דוכני מזון כשרים שקיימים אלצנו. כמובן, קיימים דוכנים אטרקטיביים לא פחות. מטבע הדברים, כאשר מזמינים דוכני מזון כשרים, חשוב להתחשב בכל המשתתפים המגיעים לאירוע שלכם. וזה אומר לא רק אלה ששומרים כשרות, אלא גם הצמחוניים, הטבעוניים, שומרי המשקל ואלה המנהלים אורח חיים בריא.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג בשרי כשר

דוכני מזון כשרים בעיצוב אישי

בישראל הגשת אוכל מדוכנים באירוע היא השיטה הפופולרית ביותר. על ידי הזמנת דוכני מזון כשרים, תוכלו להבטיח שלכל מי שמגיע לאירוע תהיה גישה למנות הטובות ביותר מבלי שאף אורח ילך מאוכזב מבלי לטעום אותו. בעוד שישנם סוגים שונים של כשרות, רוב הזרמים המסורתיים והדתיים - כולל חרדים מסוימים - מקבלים את העובדה שהכשרות מפוקחת על ידי מועצה עירונית. בדוכני האוכל יש מגוון עצום של אפשרויות קולינריות, החל ממטבח אסייתי ודרום אמריקאי טעים ועד אוכל ישראלי אמיתי. ניתן להתאים את התפריט בהתאם לצרכים ולטעמים שלכם, תוך הקפדה על כשרות.

סוגי דוכני מזון כשרים

אילו דוכני מזון כשרים מתאימים ביותר לאירועים? דוכן ההמבורגרים, המגיש קציצות בשר טעימות עם תוספות נהדרות, הוא אחד מדוכני האוכל הטובים ביותר לאירועים כשרים. דוכן המשקאות הוא עוד דוכן שזכה לשבחים. בבחירת הדוכנים, כאשר כל אחד מהם נותן טעם ייחודי ועשיר מאוד עם מספר מנות בהתאם לכמות המבקרים הצפויים להגיע לאירוע שלכם, אתם מעצבים את התפריט שלכם באירוע.

עלות הזמנת שירותי דוכני מזון כשרים נקבעת בעיקר על פי כמות המשתתפים וסוג הדוכנים הנבחרים. בדרך כלל, לדוכנים המוכרים מאכלים הכוללים בשרים בין שאר הפריטים יהיו מחירים גבוהים יותר. מומלץ להקים תקציב שנקבע מראש לפני שמחליטים אילו דוכני מזון לכלול וכמה דוכנים להזמין בסך הכל.

הקמת דוכני האוכל הכשרים- מה מטרה שלהם?

חשוב להבין שהקונספט מאחורי הדוכן יכתיב כמה פשוט או מורכב יהיה תכנון האירוע שלכם. יש מנות שפשוט יותר לשלב את תווית הכשרות בתפריט מאשר אחרות, ויש הרבה מאכלים שמאתגרים להכין עם אישור כשרות. למשל, ארוחות טבעוניות או צמחוניות קלות יותר לשמירה על כשרות מכיוון שאינן מכילות מוצרי חלב או בשר. ארוחות עם בשר איכותי אשר לא כוללות מוצרי חלב, ועשויות מחומרי גם כשרים ואיכותיים, היא אפשרות נוספת לרעיונות של דוכנים להזמנה לאירוע הבא שלכם.

להתאמת התפריט ובחירת הדוכנים צרו קשר עם נויה פוד עוד היום, ותהנו ממחירים משתלמים, שירות מקצועי ועמידה בכל דרישות הכשרות עבור דוכני האוכל.

דילוג לתוכן