חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

שישה דברים שחשוב לדעת על נושא הכשרות

תעודת כשרות עדכנית

תעודת כשרות עדכנית

דוכני מזון לאירועים כשר

החברה בישראל היא חברה מעורבת, היא מורבכת מאנשים מעדות שונות, תרבויות שונות ומאלו ששומרים מסורת ומאלו שלא. האנשים השונים חיים אלה לצד אלה, הם גרים בבניינים משותפים עובדים ביחד במקומות עבודה, נפגשים במוסדות החינוך של הילדים ועוד.

אם תזמינו לאירוע שלכם אורחים יוצאי מדינות אירופה לצד אורחים יוצאי מדינות צפון אפריקה, לדוגמה, כולם יוכלו ליהנות מהאירוע וכל אחד ימצא את סוג האוכל שהוא אוהב. אך מה יקרה אם תזמינו שכנים או חברים שומרי מסורת והקייטרינג שבחרתם לא יהיה כשר? הם ודאי לא יוכלו לאכול באירוע שלכם, ואתם תרגישו מאוד לא נעים.

זו הסיבה כי רוב האנשים העורכים אירועים מעדיפים להזמין קייטרינג כשר ובוחרים דוכני מזון כשרים לאירועים שלהם.

 

דוכני מזון לאירועים כשר – שישה דברים שחשוב לדעת על נושא הכשרות

אוכל כשר אינו פחות טעים מאשר אוכל שאינו כשר. בעידן הטכנולוגי, עידן שבו לכל מוצר יש תחליף, אפשר להכין אוכל טעים, ואפילו אוכל גורמה, העונה לכל כללי הכשרות. באמצעות התחליפים הכשרים אפשר להכין רטבים, קינוחים ומנות טעימות ועשירות מאוד שאינן נופלות ממנות העשויות מרכיבים לא כשרים או מערבוב של מוצרים חלביים ובשרים במנה אחת, ערבוב האסור לפי הלכות הכשרות.

קייטרינג כשר הוא לא תמיד יקר יותר מאשר קייטרינג שאינו כשר, וגם אם הוא יקר קצת יותר, ההבדלים בעלויות אינם גבוהים ולא משמעותיים. העלויות של הקייטרינג הכשר נובעות בשל השימוש בחומרי גלם כשרים ועלות הארגון והמשגיחים המעניקים את תעודת הכשרות.

גם אם תבחרו דוכני מזון המגישים מאכלים בשריים ולצדם דוכני מזון עם קינוחים, הקינוחים יהיו טעימים, גם אם הם לא יכילו מוצרים חלביים. את השמנת המתוקה, למשל, נוכל להחליף בשמנת פרווה, לכל רכיב חלבי נמצא תחליף, הקינוחים לא יהיו פחות טעימים ופחות מרשימים, ואף אורח לא ירגיש בהבדל.


אולי יעניין אותך להזמין דוכני מזון חלבי?


יש סוגים ורמות שונות של כשרות. יש רמת כשרות רגילה ויש רמת כשרות מהדרין. רמת כשרות מהדרין היא רמה המקפידה על הלכות כשרות חמורות יותר, מוצרי הגלם אינם מכילים מרכיבים שלגביהם יש דעות חלוקות בין הרבנים כמו חלב עכו"ם, חומרי גלטין ועוד, גם הירקות שבהם משתמשים בכשרות מהדרין גודלו על מצעים מיוחדים ללא תולעים וחרקים שונים האסורים באכילה.

רוב האנשים המקפידים על אכילת אוכל כשר מסתפק ברמת כשרות בסיסית המפוקחת על ידי הרבנות המקומית בכל עיר.

אנו ב"נויה פוד" מציעים דוכני מזון לאירועים המתאימים לכולם גם לקהל הדתי וכולם נהנים כל פעם מחדש, מאיכות המאכלים, מהעיצוב המרהיב של הדוכנים וגם מרמת הכשרות


קרא עוד על:

עמדות אוכל לאירועים

8 עובדות שלא ידעתם על הפלאפל

דילוג לתוכן