חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

5 טיפים לקייטרינג לאירוע

האולם היה נראה נהדר וגם הדי. ג'יי היה מצוין, בני המשפחה היו נרגשים ויפים ועל אף זאת האורחים היו מאוכזבים. למה? כי האוכל לא היה טעים. אחד הקריטריונים החשובים לאירוע מוצלח הוא איכות האוכל, אם האוכל לא יהיה טעים ואטרקטיבי, האורחים רק ידברו עליו. אז איך בוחרים קייטרינג לאירועים שישאיר את האורחים שבעים ומרוצים? הנה כל הכללים כאן לפניכם.


להזמנת קייטרינג לאירוע חייגו עכשיו: 072-2119587


קייטרינג לאירועים – 5 טיפים לבחירת קייטרינג מקצועי ומוצלח

השוק מוצף בחברות קייטרינג, אך לא כולן מתאימות לאירוע שלכם, לכן השלב הראשון הוא שלב הסינון. מבין החברות הרבות בחרו את החברה המתאימה לאירוע שלכם ולסגנון שלכם, האם אתם מעדיפים קייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי, קייטרינג כשר, חברת קייטרינג המתמחה באירועים גדולים, באירועים קטנים ועוד.

הדרך הטובה ביותר לבחירת קייטרינג היא באמצעות המלצות של חברים או בני משפחה. כדאי להתייעץ עם מכרים שערכו אירוע בזמן האחרון, הם ודאי ערכו סקר שווקים ויוכלו להמליץ לכם על חברות קייטרינג רבות ועל חברת הקייטרינג שהם בחרו. תוכלו גם לקבל המלצות ברשת האינטרנט. באתרים רבים יש משוב והמלצות על אודות חברות קייטרינג, תוכלו לעיין בהם ולהתרשם מהחברות המומלצות. גם בעלי אולמות, מנהלי אירועים ובעלי מקצוע נוספים הנושקים לתחום האירועים ישמחו להמליץ לכם על חברות מובילות.

אם אתם משתתפים באירוע בתקופה הסמוכה למועד האירוע שלכם והאוכל מוצא חן בעינכם, גשו לבעל הקייטרינג ובקשו ממנו כרטיס ביקור ובדקו את האפשרות שהם יהיו גם באירוע שלכם. כך תוכלו לדעת בדיוק מה אתם מקבלים ויימנעו מכם הפתעות לא נעימות.

מומלץ לבחור חברת קייטרינג הפועלת באזור שבו האירוע שלכם עתיד להתקיים כדי שהאוכל לא ינדוד בדרכים ויאבד מהאיכות שלו ומהטריות.

קייטרינג מוצלח זה לא רק אוכל, נוסף על האוכל חברת הקייטרינג מעסיקה מלצרים, מספקת שירותי בר, מפות ועוד. בדקו את עבודת המלצרים, את מספר המלצרים באירוע, את צורת ההגשה, את היחס שלהם לאורחים ואל תדלגו על הפרטים הקטנים המשפיעים על הצלחת האירוע.

לפני שאתם סוגרים עם חברת קייטרינג, טעמו את האוכל שלהם. כדאי לקבוע ערב טעימות עם החברה באולם שבו הם עורכים אירוע, כך תוכלו להתרשם גם מהאוכל וגם מארגון האירוע. הגיעו לטעימות רעבים והביאו אתכם עוד מספר טועמים שיוכלו לחוות דעה אובייקטיבית על טיב האוכל, על הטעם ועל הרמה.

אם אתם שומרי כשרות או שיש לכם אורחים שומרי מסורת המקפידים על אוכל כשר, הקפידו על בחירת קייטרינג כשר כדי שכל האורחים יוכלו ליהנות מהאוכל.

חברת "נויה פוד" היא חברת קייטרינג ותיקה שצברה ניסיון רב ואינספור לקוחות מרוצים. מחפשים קייטרינג לאירועים, דברו איתנו! שיחת ייעוץ ללא התחייבות!

 

לחץ כאן והזמן עכשיו דוכן אסאדו

לחץ כאן והזמן עכשיו דוכן דים סאם

דילוג לתוכן