חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג לאירועים קטנים – איך לבחור תפריט לאירוע?

קייטרינג לאירועים קטנים – איך לבחור תפריט לאירוע?

קייטרינג לאירועים קטנים – איך לבחור תפריט לאירוע?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעדיפים לחגוג אירועים משפחתיים בסגנון של אירועים קטנים ומצומצמים. באירוע קטן, כל האורחים מכירים זה את זה, כולם מרגישים בנוח, כולם מרגישים חלק מהשמחה ושמחים לקחת חלק בה. כמו בכל אירועים, גם באירועים קטנים לאוכל יש תפקיד חשוב בהצלחת האירוע, ולכן חשוב להקדיש תשומת לב לבחירת התפריט.


להזמנת קייטרינג לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587


קייטרינג לאירועים קטנים – איך לבחור תפריט לאירוע?

חשוב לבחור קייטרינג יוקרתי בעל מוניטין ובעל ניסיון. ככל שצוות הקייטרינג צבר יותר ניסיון בתחום האירועים הקטנים, כך הוא ידע להמליץ לנו על התפריט. האם כדאי לבחור בקייטרינג בשרי, קייטרינג לאירועים קטנים חלבי או אולי כדאי להעדיף דוכני מזון? אנו בקייטרינג לאירועים "נויה פוד" נשמח לייעץ ולסייע לכם לבחור את התפריט המתאים ביותר.

את התפריט חשוב להטעים לטעם של האורחים. כאשר רשימת המוזמנים קטנה ומצומצמת קל יותר להתאים את הסגנון והטעם של דוכני המזון באירוע לטעם האורחים. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון את האורחים המקפידים על מאכלים צמחוניים ולשלב בין המנות גם מספר מנות שיתאימו להם.

כמו בכל אירוע גם באירוע קטן חשוב לבחור קייטרינג כשר. גם אם אתם לא מקפידים על כללי הכשרות באוכל, סביר להניח כי בין האורחים שלכם יהיו מספר אנשים שיקפידו על אוכל כשר, ואתם לא תרגישו נעים אם הם לא יוכלו לאכול וליהנות באירוע שלכם. חשוב לדעת כי קייטרינג כשר אינו נופל בטעמו מקייטרינג שאינו כשר.

קייטרינג מקצועי ידע לשלב בכל תפריט דגש על מאכלים עונתיים. בחורף מומלץ לשלב בתפריט פירות הדר ומאכלי קדירה חמים ואילו בקיץ מומלץ לשלב מבחר מפירות הקיץ כמו ענבים, תותים ועוד ואוכל קל יותר כמו דגים או תפריט חלבי.

חשוב לבחור חברת קייטרינג המציעה גמישות בבחירת התפריט. אנו בקייטרינג "נויה פוד" נשמח להציע לכם מגוון גדול ורחב של טעמים, תפריטים, צבעים וריחות משכרים. צוות הקייטרינג שלנו ישמח לבנות יחד אתכם תפריט עשיר ומקורי.

גם באירוע קטן חשוב להקפיד על כמות גדולה של אוכל. אל תסמכו על מספר המוזמנים הקטן ואל תחסכו בכמויות. אם האוכל יהיה טעים האורחים יבקשו עוד ואתם תרגישו לא נעים כאשר הצלחות יהיו ריקות. אם התקציב אינו מאפשר לכם הזמנה של כמויות גדולות, לכו על מנות זולות יותר.

גם באירוע קטן אל תוותרו על הטעימות. כדאי להגיע בקבוצה של מספר אנשים המייצגת גילאים שונים וטעמים שונים. כך תוכלו להיות בטוחים שהקייטרינג שבחרתם יתאים לכל האורחים באירוע.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג אסאדו כשר

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

דילוג לתוכן