חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג לאירועים פרטיים

עורכים אירוע פרטי, מחפשים חברת קייטרינג המקפידה על איכות האוכל, על הגשה אסתטית, על שירות אמין ואחרי ועל יחס אישי וחם? צרו קשר עם חברת הקייטרינג "נויה פוד".

אנו מתמחים בכל סוגי האירועים, גם באירועים פרטייםכמו ימי הולדת, חגיגת ימי נישואין, מסיבות אירוסין, בר מצווה, בת מצווה, שבתות חתן, מסיבות שבע ברכות, חינה ועוד. בעזרתנו תוכלו לחגוג כל אירוע בדרך קלאסית ומרשימה, ובסגנון מקורי ומיוחד, שונה מהאירועים השגרתיים הרבים שאליהם אתם מוזמנים.

קייטרינג לאירועים פרטיים

קייטרינג לאירועים פרטיים

קייטרינג לאירועים פרטיים –6 טיפים ועצות טובות באדיבות קייטרינג נויה פוד

הכול כבר יודעים כי הצלחת האירוע תלויה ברמת האוכל שתגישו באירוע. אנו בקייטרינג נויה פוד אוהבים את מה שאנחנו עושים וחשוב לנו שתהיו מרוצים בכל אירוע, ובמיוחד באירועים פרטיים, נקפיד על מאכלי גורמה ולהעשיר את האירוע שלכם באוכל טעים, באסתטיקה, בטעם טוב, ביד רחבה ובשירות נהדר היוצא מן הלב ונכנס אל הלב.

כדי להעשיר את איכות האוכל חשוב לבחור את חומרי הגלם הטובים ביותר. אנו בקייטרינג נויה פוד מקפידים על שימוש בחומרי גלם טריים ובאיכות משובחת במיוחד.

יש הבדל משמעותי בין אירוע גדל הנערך בגן אירועים או באולם עם משתתפים רבים לבין אירוע פרטי הנערך בבית, בחצר הבית או אפילו באולם. בעוד שהאירוע הגדול מאופיין במספר גדול של אורחים, אל האירוע הפרטי מגיעים רק החברים והידידים שאליהם אתם קשורים במיוחד. באירוע כזה, אירוע שבו מספר המשתתפים נמוך בדרך כלל, קל יותר להתמקד באיכות האוכל, להשקיע בבחירת התפריט, בהכנת האוכל, בעיצוב ועוד.

לא כל חברת קייטרינג תדע להכין אירוע פרטי יוקרתי ומושקע. כאשר אתם מחפשים קייטרינג לאירועים פרטיים מומלץ לערוך סקר שווקים ולחש חברות קייטרינג המתמחות באירועים פרטיים. השוו בין ההצעות השונות של התפריט, בין רמת המחיר ובין התוספות שאותן מציעה חברת הקייטרינג כמו עיצוב השולחן, מפות, מפיות ועוד.

קייטרינג לאירועים פרטיים הוא קייטרינג המגיש בדרך כלל מנות גורמה יוקרתיות. באירוע הקטן כל האורחים מכירים זה את זה, הם עתידים להיפגש גם לאחר האירוע וסביר להניח כי השיחה הפופולאריתביניהם לאחר האירוע תהיה על איכות האוכל, על הטעם ועל העיצוב. אם תגישו להם מנות גורמה מיוחדות, האורחים יאהבו את האוכל, ישמחו לשבח אותו והאירוע שלכם יוכתר בהצלחה!

אירוע קטן מוצלח הוא פעמים רבות סמל ליוקרה והצלחה. בחרו בחברת קייטרינג היודעת ליצור חוויה קולינארית מדמימה לצד חוויה אסתטית ושירות חם ואדיב.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג במרכז

קייטרינג לאירועים קטנים

דילוג לתוכן