חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

רוצים אירוע שמח ומוצלח? הגישו לאורחים שלכם מנות בשר עסיסיות ומובטח לכם שהאירוע שלכם יוכתר בהצלחה. הישראלים אוהבים בשר, וזו עובדה! נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי קייטרינג המגיש אוכל בשרי הוא הקייטרינג המבוקש והנפוץ ביותר.


להזמנת קייטרינג בשרי לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587


אז אם אתם חוגגים מסיבת אירוסין, מסיבת רווקים, מסיבת גיוס לבן או לבת שגדלו וכבר מתגייסים, אין דבר מתאים יותר מאשר ללוות את האירוע במנות בשר עסיסיות ולצדדן תוספות מתאימות.

קייטרינג " נויה פוד" צבר מוניטין רב בתחום הבשר, אנו בוחרים את נתחי הבשר הטובים ביותר, מציעים מגוון גדול של סוגי בשר כמו בשר אסאדו, חזה, עוף, פרגיות, נתחי בשר בקר משובחים ועוד. את הבשר נדע לבשל בכל שיטה שתבחרו, צלייה, אפייה או על האש. נסו אותנו, אתם לא תתאכזבו!

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים– 5 דברים שכדאי לדעת

מבחר בשרים במגוון של תיבולים ישראלים או בסוגי רטבים שונים יעניקו לאורחים שלכם חוויה קולינארית מיוחדת והם לא יפסיקו להודות לכם. אנו בקייטרינג "נויה פוד" נדע לבנות אתכם תפריט שיתאים לכל אורח, למבוגרים וגם לילדים. למבוגרים נגיש מגוון עשיר של סוגי בשר טעימים ומיוחדים מבושלים בשיטות ובכלים שישמרו על העסיסיות שלהם ועל טעמם המיוחד, לילדים נגיש שניצלונים  בציפוי פריך או נקניקיות איכותיות לצד מנת צ'יפס, ואין ילד שלא יבקש עוד.

 

גם קייטרינג לאירועים קטנים כדאי להזמין חברת קייטרינג, במקום ללכת לסופר מרקט לערוך קניות, לסחוב את המצרכים הביתה, לעמוד ולבשל, לערוך את השולחן ולהגיש לשולחן, תוכלו לנוח לפני האירוע, להגיע רעננים, נמרצים ומלאי אנרגיה ואנחנו נעשה עבורכם את כל העבודה.

 

אוכל בשרי הוא אוכל בריא. הוא מכיל ויטמינים, מינרלים וחלבונים הנדרשים לבנייה ולחיזוק של תאי הגוף. גם כמות הקלוריות של נתחי הבשר מועטה ביחס למאכלים אחרים כמו פשטידות, פסטה או פחמימות אחרות. הגשתם מנות בשר? האורחים שלכם יוכלו לאכול כל כמות, בלי לספור קלוריות ולהישאר יפים ורזים.

 

גם אם אתם לא שומרי מסורת, כדאי להזמין קייטרינג כשר. בכל אירוע שתערכו, תמיד יהיו מספר אורחים המקפידים על אכילת אוכל כשר, ובמיוחד בבשר. קייטרינג לאירועים קטנים כשר שיהיה בשרי אינו פחות טעים מקייטרינג שאינו כשר והוא אינו משפיע על איכות הבשר ועל אופן הבישול.

 

כאשר אתם עורכים אירוע קטן תוכלו לבחור בין שתי  צורות הגשה, הגשה באמצעות מנות אישיות או הגשה על גבי מזנונים. הגשה במנות אישיות מתאימה לאירוע מאורגן ומסודר כאשר כל האורחים יושבים מסביב לשולחנות ואילו הגשה באמצעות מזנון מתאימה לאירוע קל, צעיר ותוסס.

 

עוד דוכני מזון:

דוכן מזון של מעורב ירושלמי

דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן