חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג אסאדו לאירועים עסקיים

חיפשתם קייטרינג לאירועים עיסקיים??הגעתם למקום הנכון.

 

חברתנו מתמחה במתן שירותיי קייטרינג כשר לחברות הייטק בסגנון happy hour

יש לנו מגוון רחב של קונספטים לבחירה

למשל בחורף רוב החברות פונות אלינו לדוכני מרקים או לדוכן משקאות חורף מטורף שיש לנו שמשלב סנגריה,סחלב ושוקולטה

יש לנו באמת כל כך הרבה מה להציע למשל בתחום האסיאתי,סושי מדהים,דים סאם בעבודת יד,באן ועוד

לפני שנפנה אתכם לעמוד של הדוכנים שלנו נספר לכם שאנחנו עובדים עם החברות הגדולות במשק הישראלי,מחברת טבע,חברת חשמל dell.komda קלע ועוד הרבה מאוד חברות הייטק

אנחנו מגיעים עם ציוד,עובדים,עיצוב, ויכולים לסגור לכם את כל הקצוות החל מציוד,שלחנות כיסאות,בר אלכוהול אוכל וקינוחים

לצפייה בדוכני המזון שלנו לחצו כאן

 

 

לחצו כאן להשארת פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם

 

אסאדו הוא מונח בספרדית המבטא שני דברים, את אופן הבישול של נתח הבשר, בצלייה בדרך כלל, ואת שם נתח הבשר שאתו מכינים את האסאדו, נתח מספר 9 הנקרא בשפה המקצועית "שפונדרה".

 למה לבחור קייטרינג אסאדו לאירועים עסקיים

אירועים עסקיים רבים נערכים בחיק הטבע ואין מתאים יותר מאשר קייטרינג אסאדו לאירועים עיסקיים הנערך בחיק הטבע. צליית הבשר נעשית לעיני האורחים בדרך איטית כאשר ריח הבשרים הנצלים נישא באוויר ומשכר את האורחים עוד לפני שהם טעמו את נתח הבשר הראשון.

אומנם, במקור קייטרינג אסאדו התבשל בדרך של צלייה, אך בשנים האחרונות נוספו דרכי בישול נוספות כמו עישון ועוד. לצד נתחי הבשר אפשר לצלות גם ירקות בתבלינים שונים ולקבל ארוחת גורמה מיוחדת וטעימה במיוחד.

קייטרינג אסאדו מתאים לאנשי עסקים אניני טעם היודעים להעריך נתחי בשר משובחים ולהתענג על טעמם המיוחד הנימוח בפה.

נתחי הבשר היוקרתיים המשמשים כבסיס לקייטרינג אסאדו מעניקים לאירוע תחושה של יוקרה ושל עושר המלווה את האירוע העסקי. בכל אירוע לאוכל יש תפקיד מיוחד, אך במיוחד באירוע עסקי שבו המטרה להרשים את האורחים ולהקרין יוקרה.

סוג הקייטרינג יוצר את האווירה. אם תגישו באירוע עסקי  נתחי בשר משובחים, האוכל יתרום רבות לאווירה ולהצלחת האירוע. הריחות, הטעמים וההגשה המיוחדת תעניק למשתתפים חוויה מיוחדת, הן בפן הקולינרי והן בפן התרבותי.

את נתחי הבשר אפשר להגיש בשלוש רמות של צלייה, רמת נא, רמת מדיום ורמת עשוי.

ברמת הנא, מעטפת הבשר החיצונית סגורה ואפורה, אך שכבות הבשר הפנימיות מדממות ועסיסיות.

ברמת המדיום צבע הבשר מבחוץ הוא חום, אך מבפנים הוא ורוד ועסיסי. רמת העשוי היא הרמה הגבוהה ביותר והיא מתאימה לאנשי עסקים שאכלו במסעדות רבות בעולם הגדול והם יודעים להעריך מהו נתח בשר טוב משובח ומכירים את הטעמים המענגים של נתחי בשר איכותיים העשויים היטב.

על אף המחירים הגבוהים של נתחי הבשר המשובחים המאפיינים את קייטרינג אסאדו, לעתים העלות של קייטרינג אסאדו תהיה זולה יותר מאשר עלויות של קייטרינג המגיש סוגי בשר אחרים. תהליך הבישול של בשר האסאדו קל ומהיר, כל הבישול מתבצע על פני הגריל והוא אינו דורש הרבה כוח אדם. ולכן המחיר לחברת המציעה קייטרינג אסאדו יהיה פעמים רבות זול יותר מהמחיר שאותו תדרוש חברת קייטרינג הנדרשת לכוח אדם רב ולשעות ארוכות יותר בעת הכנת תפריטי הבשר הקלסיים.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

אם אתם עורכים אירוע קטן בבית והחלטתם להגיש תפריט בשרי לאורחים, מומלץ לכם לבחור בחברת קייטרינג שיודעת להכין אסאדו. אנו בחברת "נויה פוד" צברנו ניסיון וידע רב בחום, נשמח להעמיד את הניסיון והידע לעזרת לקוחותינו.

קראו עוד על:

דוכני מזון לאירועים

קייטרינג בשר

דילוג לתוכן