חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

עמדות אוכל לאירוע

עמדות אוכל לאירועים הפכו כבר לחלק בלתי נפרד בתפריט של אירועים רבים ולא בכדיי. רוב האנשים המשתתפים באירועים זוכרים בעיקר את האוכל שהוגש באירוע, לדעתם, אם האוכל היה טעים ומפתה, האירוע היה מוצלח, ואם האוכל היה מאכזב, האירוע נכשל. עמדות אוכל לאירועים משדרגות את האירוע בכמה  בחינות, הן מציעות מבחר גדול של אוכל מגוון וטעים והן מעוצבות בצורה מרשימה אשר מגרה את בלוטות הרוק עוד לפני שטעמתם את הביס הראשון.

עמדות אוכל לאירוע

עמדות אוכל לאירוע

עמדות אוכל לאירועים – 7 דברים שכדאי לדעת

לכל אירוע יש העדפות שונות של אוכל, הצעירים אוהבים אוכל קל וחדשני כמו סלטים עשירים, פשטידות, מנות סושי ועוד ואילו המבוגרים מעדיפים אוכל קלי פחמימות לצד חלבונים כמו בשר ודגים. הבעיה מתחילה כאשר באירוע אחד נאספים גם צעירים וגם מבוגרים,  ואז…איזה סוג אוכל נעדיף? עמדות המזון פותרות את הבעיה, בכל עמדה תוכלו לשים סגנון אחר של אוכל וכך כל אורח, בכל גיל ובכל טעם, יוכל למצוא את סוג האוכל שהוא אוהב.

אירועים אינם קופאים על השמרים וגם בהם יש טרנדים סוחפים. אם אתם רוצים להפיק אירוע טרנדי וסוחף, בחרו עמדות אוכל לאירועים. זוהי צורת הגשה חדשה, יחסית, הסוחפת אחריה הרבה אוהדים.

חתך המשתתפים באירוע מורכב ממגוון גדול של טעמים ועדות, אם תבחרו להגיש את האוכל באירוע שלכם באמצעות עמדות אוכל, תוכלו לקלוע לכל העמים. "הפולנים" ייהנו מעוף ולצדו תפוח אדמה, הבוכרים ייהנו מכיסונים, ממאפים ומתבשילים של מיטב המסורת הבוכרית, יוצאי מדינות ארצות הבלקן ייהנו ממטעמי המטבח הבלקני ועוד. בכל עמדה תוכלו להגיש אוכל בסגנון אחר, וכך כל אורח ימצא את האוכל שאותו הוא אוהב.

אם יש לכם הרבה ילדים, תוכלו להקדיש עמדה אחת לאוכל שילדים אוהבים. תוכלו להציע להם המבורגר, מנת צ'יפס, פיצה או פלאפל ועוד.

גם אם החלטתם להגיש את האוכל בדרך הקלאסית באמצעות הגשת מנות אישיות לאורחים היושבים סביב השולחנות, את המנות האחרונות מומלץ להגיש על דוכני מזון לאירועים מיוחדים. במנה האחרונה רוב האורחים כבר ישבו שעות ארוכות והם מחפשים דרך "לחלץ את העצמות". ההגשה באמצעות עמדות האוכל דורשת מהאורחים לקום מהכיסא, להסתובב באולם, להגיע אל עמדת המזון ובדרך לפגוש אורחים ומכרים ותיקים שאותם הם לא הצליחו לפגוש עד עכשיו.

"נויה פוד" היא חברת קייטרינג ותיקה המתעדכנת בכל החדשות והחידושים בתחום האירועים. אנו מציעים מגוון גדול של עמדות אוכל לאירוע, כל העמדות מעוצבות ויפות ומציעות אוכל עשיר וטעים במיוחד.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג לאירוע חברה

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית

דילוג לתוכן