חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

סושי לאירועים ברמה אחרת

סושי

האירועים של היום נראים אחרת מהאירועים שנערכו בעבר. מי שמע אז על בר מרכזי לכל האורחים? האוכל היה מוגש אל השולחנות וכל אורח קיבל .את מנתו בצלחת. אך היום, החיים הפכו להיות יותר ספונטניים יותר קלים וגם האירוח נעשה באופן פשוט יותר כאשר מגישים .את הכיבוד לאורחים על הבר וכל אחד נוטל את המנה המתאימה והמועדפת עליו. מה דעתכם על מגשי סושי לאירועים? האורחים שלכם לא יפסיקו לברך אתכם…

בימינו האירועים נערכים באופן שונה לגמרי מכל מה שהיה מוכר ורגיל עד היום. אם עד לא מזמן ידענו כי את האוכל יש להגיש לאורחים ישר אל השולחן כאשר כל אחד יושב במקומו. הרי שכיום ישנו הבר המרכזי עם ערמת צלחות וסכו"ם כאשר כל אחד יכול לבוא וליטול את המנה המועדפת עליו. מגשי סושי מהווים פתרון. אטרקטיבי לכל אותם האירועים הנערכים בפורמט כזה, כאשר המגשים הללו מונחים על הבר והאורחים מתלהבים מהטעמים המיוחדים של הסושי.

סושי לאירועים – לאירוע עם טעמים בלתי נשכחים

כולנו יודעים כי המרכיב החשוב והמרכזי ביותר בכל אירוע זה האוכל. האוכל אשר אותו יגישו לאורחים זה מה שבעצם יותיר את הטעמים מהאירוע. .מסיבה זו אנחנו מוצאים את ההשקעה הרבה בתכנון של התפריט שיוגש באירוע. כי אנחנו רוצים להגיש לאורחים שלנו רק את הטוב ביותר.

סושי לאירועים ברמה אחרת זהו הטרנד הבא שמצליח להלהיב את כל האורחים המוצאים את עצמם מתלהבים ומתלקקים מהמנה הטעימה והמיוחדת.

סושי לאירועים – כל אורח ימצא את המנה המתאימה לו

סושי לאירועים זהו למעשה שם אחד למנה, אך האפשרויות שלה רבות. ניתן למלא את הסושי במגוון גדול מאוד של מליות כך שלמעשה כל אורח יוכל למצוא את המנה הכי מתאימה עבורו.

במה ממלאים את הסושי?

הסושי המקורי המוכר ממולא על פי רוב בדג. אך אנחנו ממש לא חייבים להיצמד למקור בנושא הזה. אפשר למלא את הסושי בכל מלית שרק תעלה על דעתנו. אפשר לבחור בירקות ואפשר גם בפירות. יש שיהפכו את הסושי למתוק באמצעות מלית מתוקה והאפשרויות עוד רבות.

מגשי הסושי הצבעוניים עם שלל המליות יצליחו לשמח את כל האורחים שיצאו מהאירוע עם הטעמים הטובים ביותר.

צרו קשר

דילוג לתוכן