חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

סושי לאירועים מיוחדים

סושי לאירועים מיוחדים

 

המאכל היפני – סושי נעשה לפופולרי ולמבוקש מאוד גם כאן, בישראל. ואכן באירועים רבים מסוגים שונים ניתן לזהות את המאכל היפני מתארח בארץ. ישראלים רבים נהנים לסעוד את ליבם בסושי מקצועי ואיכותי, סושי לאירועים מיוחדים.

לקראת אירוע? מתכננים סעודה למספר רב של מוזמנים? אפשר כמובן ללכת על הסטנדרטי ולבחור בקייטרינג שגרתי מנות טעימות ללא יומרות. אבל למה להתפשר אם אפשר להרשים את האורחים ולהגיש להם מנות ייחודיות? סושי יוכל לשדרג את האירוע שלכם פלאים ולרומם את האווירה בצורה דרסטית. כי כאשר הכיבוד המוגש הוא סושי זה משפיע על האירוע כולו. מתברר כי אנשים רבים נהנים לסעוד את ליבם במאכל האסייתי המשובח הזה. אולי גם באירוע שלכם מתאים יהיה לערוך את השולחנות בסושי?


להזמנת סושי לאירועים מיוחדים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

בטח שסושי, אבל למה אצל נויה סושי?

החלטתם ללכת על סושי לאירוע שלכם? בואו וקראו עלינו והבינו מהם היתרונות שלנו. כך תוכלו להחליט מדוע שווה להזמין דווקא אצלנו.

  • איכות – אצל נויה סושי שף מושם דגש על האיכות של המוצרים. לפיכך אנחנו מכינים את המגשים ואת המנות רק ממוצרים איכותיים וטריים ככל האפשר. כמו כן במהלך הכנת המזון אנחנו מקפידים על תנאי הכנה נאותים ועל היגיינה במהלך ההכנה.
  • יצירתיות – אנחנו לא הולכים על אותה משבצת עליה צעדו כבר רבים. כי לנו חשוב ליצור יצירות סושי שף מתקדמות. לכן אנחנו משקיעים מחשבה רבה ומכינים את המאכלים המשובחים שלנו בצורה יצירתית, תוך חשיבה על רעיונות חדשים ועל טעמים קסומים ומפתיעים.
  • כשרות – נויה סושי מציעה מאכלים משובחים ביותר בכשרות.
  • מקצועיות – על הכנת המאכלים עבור אירועים מופקד סושי שף מוכר וידוע שם. הוא זה שמנהל את המטבח ומוודא כי הכנת הסושי נעשה היטב בדיוק לפי הכללים.

מתכננים אירוע יוקרתי? מחפשים לגוון ולהוסיף טעם של ייחודיות לאירוע שלכם? עמדת סושי או מנות סושי יוקרתיות יעשו לכם את האירוע לבלתי נשכח! פנו אלינו לנויה סושי והזמינו את האירוע שלכם. ומכאן והלאה אתם יכולים להיות רגועים. כי האירוע שלכם נמצא בידיים טובות – להזמנות צור קשר כאן

אולי יעניין אותך:

קראו עוד על דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן