חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

סדנת סושי מקצועית

%d7%a1%d7%931

כולנו מכירים את סדנאות הפטיפורים שם אנחנו לומדים להכין את המתוקים המעוצבים והמרשימים. העניין הוא שכיום כל אותם הפטיפורים כבר איבדו מעט מזוהרם בגלל המרכיבים המאוד לא בריאים הנמצאים בהם. רבים הם הישראלים המחפשים תחליף. מה דעתכם על סדנת סושי מקצועית שם תלמדו להכין משהו הרבה יותר בריא, הרבה יותר מקורי וגם הרבה יותר טעים?

הסושי נחשב כתכשיט יפני שהצליח לכבוש את כל העולם. אנחנו מוצאים כיום את הסושי מככב בהרבה מאוד אירועים ורבים הם האנשים הבוחרים להגיש את אותם מגשי הסושי הצבעוניים והטעימים. הביקוש הרב לסושי גרם לכך כי נפתחו סדנאות סושי שונות שם לומדים את כל רזי המקצוע של הכנת הסושי עם כל הטיפים.

מה תלמדו בסדנת סושי מקצועית ?

למי שלא יודע, הסושי זהו אורז מיוחד שמבשלים אותו בתהליך בישול מיוחד ומוסיפים לו חומרים נוספים אשר אלו יוצרים את עלה הסושי. את עלה הסושי הזה אנחנו ממלאים במליות מגוונות ושונות.

ישנה המלית הקלאסית של הדגים אך אפשר למלא בו גם כל דבר אחר והאפשרויות הן ממש אינסופיות. אפשר ללכת על ירקות ואפשר גם לבחור בפירות. גם מילויים מתוקים יתקבלו בברכה

הכנת הסושי

בסדנת סושי מקצועית  לומדים איך להכין את המנה המיוחדת באופן מקצועי כדי שתתקבל מנה איכותית שתיראה בדיוק כמו במקור.

כאשר אתם באים ללמוד על הסושי תלמדו לפני הכול על סוגי הסושי השונים ועל הטכניקה כיצד להכין ולגלג אותה באופן הנכון.

לאחר שתלמדו להכין את הסושי תלמדו גם איך לחתוך באופן נכון את חומרי המלית ותלמדו גם את הסוגים השונים של גלגול הסושי. ישנם כמה וכמה אפשרויות להכין את הסושי. ישנה האפשרות של רול רגיל וישנה האפשרות של רול הפוך. ישנו הסושי המרובע ויש את הקונוס. את כל אלו יוצרים באמצעות טכניקות שונות ואת זה למעשה תלמדו בסדנת סושי מקצועית.

מה מקבלים בסוף?

בסדנה גם תתנסו בהכנה של הסושי המיוחד ובסיומו תצאו עם מגש טעים במיוחד של סושי כדי שתוכלו לטעום ואף לכבד בהם את בני הבית ומה שחשוב יותר – תהיו מצוידים עם כל הידע והטיפים כיצד להכין את הלהיט היפני המדהים.

לחצו להזמנת מגש מסיבה סושי

דילוג לתוכן