חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

סדנת סושי במרכז

סדנת סושי במרכז

סדנת סושי ביתית

סדנת סושי במרכז, הינה סדנה שנותנת למשתתפים בה, כלים כיצד להכין מטעמי סושי לבד. את הסדנה מעבירים במסגרת ערבי גיבוש לעובדים, ערבים חברתיים, ועוד סוגים שונים של ערבים השייכים לקבוצות שונות. בסדנא נכיר לכם את הסוגים השונים של מאכלי סושי, ונתן לכם טיפים כיצד לבשל אותם לבד בצורה הטובה ביותר.

אנחנו מלמדים אתכם מכל הלב טיפים של מקצוענים:

אנחנו מלמדים אתכם להכין סושי, מתוך האהבה שלנו לסושי, ומתוך רצון לתת לכם מכל הלב את הטיפים הטובים ביותר של השפים: סוד התיבול הנכון של הירקות לסושי, טכניקות בישול מקדים של סיר האורז לסושי. כיצד להכין לסושי ציפוי אצות פריכות וטעימות במיוחד, ועוד שלל טיפים המוכרים לאנשי מקצוע בתחום.

בסדנא תגלו אין סוף אפשרויות:

בתום סדנת הסושי במרכז, תגלו עולם שלם, ואין ספור אפשרויות של מתכונים להכנת סושי. אנו נותנים לכם את הכללים הבסיסיים של הכנת הסושי- האורז, מילוי הסושי בירקות, עטיפה באצות, ועוד. בנוסף, אנו נכיר לכם את כל סוגי הסושי הנאכלים במטבחים ביפן. ולכן, לאחר הסדנא תוכלו להכין לבד סוגים רבים ומגוונים של סושי. ישנם סוגים שונים של אצות, והרבה סוגי ירקות בהם ניתן למלא סושי, כך שניתן להכין את אותו מאכל בהרבה צבעים ווריאציות.

אנו לא רואים בכם מתחרים:

מדוע אנו משקיעים כל כך בסדנאות הסושי שלנו? כי אנו רואים בכם שותפים ולא מתחרים. אין לנו מטרה בסדנא לשכנע אתכם לקנות את מאכלי הסושי שלנו, אלא להפוך אתכם לבשלני סושי מקצועיים ביותר, ולכן אנו נשקיע בכם, ונביא לכם את האצות האיכותיות ביותר, ונתן לכם את הטיפים השמורים למקצועניים בלבד.

התחלה של מעבר לתזונה בריאה:

כאשר תתחילו לבשל סושי, ולאכול סוגים שונים של המאכל היפני המפורסם, תגלו שבעצם טעים לאכול בריא. הסושי הוא מעין חטיף בריא טבעי- נשנוש קל אהוב העשוי ממאכלים בריאים. לכן, אם אתם רוצים להתחיל לבשל בריא ולעבור לתזונה בריאה, סדנת סושי במרכז .תקל עליכם את התהליך, על ידי כך שתוכלו להכין לעצמכם סוגים רבים של חטיפי סושי בריאים, וכך תצאו גם שבעים, וגם עם תחושה טובה.

רוצים לארגן עם החברה ערב של סדנת סושי? מחפשים סדנת סושי קרובה לבתיכם? צרו עמנו קשר, ונארגן לכם ערב סושי מושלם.

דילוג לתוכן