חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי סושי כשר לאירוע הבא שלכם- נויה סושי

כולנו אוהבים לכבד את האורחים שלנו, אך לא תמיד יש לנו כוח לבלגן שכרוך בהכנת הכיבוד. הזמנה של מגשי סושי יעשו עבורנו את העבודה, כולם יתלהבו מהסושי הטרי והטוב ואתם לא תצטרכו לטרוח כלל.

בימינו כאשר כולנו חיים במרוץ מטורף של החיים, למי יש זמן לעמוד משך שעות ארוכות במטבח ולהכין את הכיבוד לרגל האירוח. היום אנחנו רוצים לנהל את כל העניינים הטכניים של החיים באמצעות לחיצה על הכפתורים הנכונים, ועד שלא תימצא המכונה או המדפסת שתדפיס עבורנו את האוכל על פי התפריט שנזין במחשב, אנחנו מוצאים את הפתרון בחברות השונות המציעות לנו את מגשי הסושי המוכנים.

למה מגשי סושי כשר?

אם להזמין כיבוד, למה שלא נלך על מגש פיצה? על בורקס ורוגלך? אז זהו, שהישראלי של היום כבר שבע מכל הג'אנק פוד והוא מעדיף את האוכל האמיתי, הבריא יותר והמתוחכם יותר. שומן הטראנס מצליח לגרום לדחייה ולבוז בעיני ישראלים רבים והטרנד של היום זה האוכל הטעים והבריא. הסושי נעשה באופן יחסי ממרכיבים בריאים וטבעיים הרבה יותר מכל פיצה או בורקס ולכן אנחנו רואים שאנשים רבים מתחברים הרבה יותר לכיבוד מן הסוג הזה.

היכן נזמין מגשי סושי?

מגשי הסושי כשר יש להזמין בחנויות מקצועיות ואמינות שישלחו לכם את הסושי החם והטרי שיעשו את האירוח שלכם לחגיגה של ממש. חשוב לדעת שהאפשרויות בעולם הסושי הוא רחב ומגוון כאשר אתם לא חייבים ללכת על הסושי דגים. כידוע מדובר בדג נא שעלול להיות מסוכן במצבים שונים כמו לנשים הרות או לאנשים בעלי רגישויות שונות, ולכן יש לקחת זאת בחשבון בעת ההזמנה של מגשי סושי. אפשר לבחור בסושי צמחוני עם ירקות מיוחדים או סושי במלית פירות מתאימים ועוד.

הסושי יוסיף וישדרג כל אירוח וגם אירוע שאתם עורכים ואתם מעוניינים להגיש בה לאורחים שלכם משהו שווה יותר ממגשי עוגות ובורקסים. הסושי יתקבל תמיד בהתלהבות ותעורר את ההתעניינות של כל המשתתפים כי הסושי מתאים גם לשומרי המשקל ולסופרי הקלוריות, הרבה יותר מכל כיבוד אחר שהיה מקובל עד היום.

אם יש לכם אורחים שומרי כשרות אז הבחירה בנויה סושי לאירועים תהיה בחירה מעולה מאחר ואנחנו כשרים

לכו על 'סושי' – האורחים שלכם יודו לכם

צרו קשר לעוד פרטים

סושי ניגירי

מגשי סושי כשר

 

לחצו כאן להזמנת דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן