חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי סושי במרכז

מגשי סושי במרכז

מגשי סושי – המומחיות של נויה סושי!

אם אתם עורכים אירוע, אתם בוודאי מחפשים רעיונות ליצירת אירוע מרענן, יוקרתי ומיוחד. מגשי סושי במרכז הם אחת הדרכים הנפלאות להוסיף צבע וסגנון לאירוע שלכם, יהיה זה אשר יהיה. חברת נויה סושי מציעה לכם מגוון רחב של מגשי סושי יפהפיים, מעוצבים, וכמובן טעימים ויוקרתיים במיוחד, אשר מתאימים בצורה מושלמת לאירוע שלכם, והופכים אותו לאירוע נפל וטעים במיוחד. אל תהססו מלהזמין את המנות הטעימות של נויה סושי.

מגשי סושי במרכז הם טרנד נפלא, אשר משתלב בכל סוג של אירוע. כאשר מגישים אוכל באירועים, לעיתים קרובות לא מגישים סעודה מסודרת ומלאה, אלא יוצרים בר מאכלים באמצעות מגשי אירוח, אשר מכילים סוגים שונים של מזון, אשר מתאימים לאופי האירוע ולסגנונו. מגשי סושי יכולים להופיע באירועים מסוג זה כמנה מרכזית, כך שהבר יכיל מספר סוגים של סושי במבחר צבעים, סגנונות וצורות. בנוסף, מגשי סושי במרכז יכולים להוות חלק מתפריט עשיר ורחב יותר, כאשר הסושי מהווה חלק מרכזי ובולט, אמנם, במנות האירוע, אך לא היחיד. מגשי סושי מתאימים לכל אירוע בעל סגנון יוקרתי מעט, בעיקר משום שמדובר במזון "אצבעות", כלומר ניתן לקחת מנה אישית של סושי ביד, ולאכול אותה גם באירועים שנערכים בעמידה, ללא שולחנות לאכילה.

בנויה סושי

אתם יכולים למצוא מגוון רחב של מגשי סושי איכותיים מכל הסוגים, שמתאימים לכל הזדמנות ולכל אירוע שהוא. חברת נויה סושי מציעה לכם לא רק מגשי סושי, אלא מגוון רחב של פתרונות נפלאים לכל סוגי האירועים, כמו מנות סושי מעוצבות, מגשים מפוארים עם סוגי סושי יוקרתיים במיוחד, וגם עמדות סושי להכנה במקום, אשר מגיעות אל האירוע שלכם עם "סושימן" – שף המתמחה בסושי, אשר מכין את מנות הסושי הטעימות במקום, בזמן האירוע. חברת נויה סושי מציעה לכם גם סדנאות סושי ברמה גבוהה, וכן מנות סושי למשלוחים ביתיים, על מנת שתוכלו ליהנות מן האיכות של נויה סושי בכל הזדמנות.

 

רוצים להזמין מגשי סושי יפהפיים לאירוע שלכם? הזמינו אותם כבר עכשיו, רק בחברת נויה סושי!

לצפייה בקטלוג שלנו לחץ כאן!!

דילוג לתוכן