חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי אירוח

באירועים רבים נעשה שימוש במגשי אירוח, על מנת ליצור אירוע מעוצב ונאה, באווירה קלילה ונעימה. ישנם סוגים רבים של מגשי אירוח, אשר מתאימים לסגנונות שונים של אירועים, כך שכל אחד יכול לבחור את המגשים המתאימים לו.

 

מיני פריקסה

מגשי אירוח לאירועים

מגשי אירוח – ליצור אירוע יפהפה!

מגשי אירוח הם מגשים אשר מיועדים לאירועים שבהם לא נערכת ארוחה של ממש, אשר מוגשת לסועדים בהגשה ישירה. מגשי אירוח מכילים, בדרך כלל, מנות מסגנון "פינגר פוד", כלומר מנות שניתן לאכול ללא צורך בכלי אוכל כמו סכין ומזלג. מגשי אירוח מוסיפים הרבה לעיצוב של האירוע ולסגנון שלו. ניתן להניח אותם בבר מעוצב בצד האולם, וכך להרוויח עיצוב ייחודי של האולם ומראה נאה ואלגנטי. לחילופין, ניתן להשתמש בהם בהגשה של מלצרים, אשר מסתובבים באולם עם מגשי האירוח ומציעים את המאכלים השונות למשתתפי האירוע. מגשי אירוח לאירועים יכולים ליצור, בשילובים מתאימים, ארוחה מלאה באירוע, אך כזו שניתן לאכול בעמידה, וללא צורך בכלים, כאמור. מגשי אירוח יכולים להכיל מנות פשוטות ובסיסיות, או מנות מעוצבות, אקסקלוסיביות ויוקרתיות במיוחד.

מה מכילים מגשי אירוח?

מגשי אירוח יכולים להכיל מגוון סוגים של מאכלים, שאותם נוח לאכול בצורה קלילה ונעימה. מגשי אירוח, כאמור, יכולים להכיל מנות אוכל מלאות, או קינוחים וחטיפים בלבד, בהתאם לסגנון האירוע ולצרכים הספציפיים שלו. מגשי אירוח יכולים להכיל, למשל, מנות סושי יוקרתיות; מנות בשר או דגים בסגנונות שונים; מנות של גבינות קשות ורכות, בשילובים מגוונים; מנות של ירקות, כמו למשל ירקות חתוכים פשוטים או אנטיפסטי המורכב מירקות קלויים מסוגים שונים, או ממנות מעוצבות מורכבות של ירקות, כמו עלי גפן; מנות שמורכבות מכריכונים או מטורטיות, ואשר יוצרות מנות איכותיות, משביעות, טעימות ואסטטיות במיוחד; וכן הלאה. מגשי אירוח אשר מכילים כריכונים או טורטיות יכולים להיות מגוונים במילוי של הכריכים, כמו מילויי גבינות, ירקות, טונה, פסטרמה, סלמון ומגוון מילויים אחרים, טעימים וגם ססגוניים. מגשי אירוח אשר מכילים פירות או ירקות, יכילו עיצובים מעניינים של הירקות והפירות, עם חיתוכים מגוונים ומרשימים, שמתאימים לאירועים יוקרתיים.

להזמנת דוכני מזון

דילוג לתוכן