חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי אירוח לאירועים במחירים אטרקטיביים

בכל אירוע, מכל סוג שהוא, מוגש אוכל כלשהו למשתתפי האירוע. במקרים רבים, האוכל מהווה חלק מרכזי מן האירוע עצמו, ובמקרים אחרים הוא מהווה תוספת צדדית נעימה, אשר מלווה את האירוע לכל אורכו, או בחלקים מסוימים ממנו. כאשר מזמינים אוכל לאירועים, צריך לדאוג להתאים את סוג האוכל לסוג האירוע. במקרים רבים. כאמור, האוכל אינו צריך להיות ארוחה מלאה אשר מהווה חלק מתוכנית האירוע, אלא תוספת ואפשרות לאכילה במהלך האירוע. לאירועים מסוג זה, מתאים במיוחד להזמין מגשי אירוח לאירועים.

מגשי אירוח לאירועים במחירים אטרקטיביים

כאשר האוכל אינו מהווה חלק מרכזי מהאירוע, אין צורך בהגשה ישירה של האוכל למוזמנים על ידי מלצרים. במקום זה, ניתן לסדר בר מאכלים, או שולחנות פתוחים עם מאכלים מסוגים שונים, אשר מאפשרים למוזמנים לקחת בעצמם את מנות האוכל על פי טעמם. במקרים רבים אף עורכים שולחן עם סוגי מאכלים שניתן לאכול ביד, במיוחד אם האירוע כולו נערך ללא ישיבה מסודרת. בצורת הגשה כזו, מתאים מאד לשלב מגשי אירוח לאירועים. מגשי אירוח לאירועים יכולים להיות מוצבים על השולחנות או הבר בצורה מעוצבת ונאה, ולהוות חלק מרכזי מן העיצוב של המקום. לחילופין, מלצרים יכולים להסתובב בשטח האירוע כשבידיהם מגשי אירוח לאירועים, ולהציע לאורחים לטעום מן המנות שבמגשים.

אולי יעניין אותך להזמין דוכני מזון לאירועים

מה שמים במגשי אירוח לאירועים?

מגשי אירוח לאירועים יכולים להכיל מגוון סוגים של מאכלים. הם יכולים להכיל ירקות או פירות חתוכים, גבינות מסוגים שונים, דגים בצורות ייחודיות, בשרים בהגשה נוחה לאכילה, כריכונים או מתאבנים מסוגים שונים, פטיפורים ועוגות, וכן הלאה. מגשי אירוח לאירועים יכולים גם להכיל סוגים שונים של סושי, אשר מתאים במיוחד באירועים יוקרתיים. מגשי אירוח לאירועים הם בחירה נהדרת לאירועים רבים. הם מאפשרים לאורחים ליהנות ממנות אוכל מעוצבות, יפות וטעימות, מבלי שיצטרכו לשבת לארוחה מלאה ליד שולחן. בנוסף, המגשים יפים ומעוצבים, כך שהם מוסיפים הרבה לעיצוב של האולם או מקום האירוע. אם בחרתם להגיש את המגשים הללו על ידי מלצרים שעוברים בין המוזמנים, מגשי אירוח לאירועים גם יוסיפו ליופי ולייחודיות של האירוע.

 

במגשי אירוח המחיר נקבע לפי רמת האירוח לדוגמא פלטת גבינות היא נחשבת יקרה לעומת פלטת ירקות . לכן המחיר ייקבע לפי הכמות והאיכות

צרו איתנו קשר ונבנה לכם הצעה מעניינת 0722119587

דילוג לתוכן