חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

כללי הזהב לעריכת אירוע מוצלח

דוכני מזון- כל היתרונות בדוכן אחד

דוכני מזון- כל היתרונות בדוכן אחד

לאוכל המוגש באירועים עסקיים יש השפעה על התקדמות של כל מיזם עסקי, ולכן חשוב להקדיש תשומת לב בבחירת סוג האוכל המיועד לאירוע העסקי ובבחירה של חברת הקייטרינג המתאימה. בכל סוג של אירוע עסקי שתקיימו, השקת מוצר, ישיבה עסקית, כנס מקצועי ועוד, כל פרט במהלך האירוע ישליך על היוקרה של בית העסק, על צוות העובדים ועל התוצאות העסקיות של האירוע.

אנו בקייטרינג "נויה פוד" נדע לענות לדרישות ולצרכים הייחודים של כל אירוע עסקי ונתרום להצלחת האירוע והקשרים העסקיים.

 

קייטרינג לאירועים עסקיים –כללי הזהב לעריכת אירוע מוצלח

חשוב להבדיל בין אירוע עסקי הנערך בשעות היום, בוקר או צהריים, לבין אירוע הנערך בשעות הערב. כאשר אתם מקיימים את האירוע בשעות הבוקר יש להתאים את התפריט לתפריט של ארוחת בוקר עם לחמים מיוחדים, פשטידות, סלטים, מאפים ועוד. כאשר מקיימים את האירוע בשעות הצהריים או הערב, חשוב לבחור תפריט שיציע מנות משביעות כמו בשר, דגים ועוד.

את התפריט יש להתאים לאופי האירוע. כאשר האירוע כולל הרצאות או מצגות עסקיות, לא כדאי להגיש אוכל כבד העלול להכביד על המשתתפים, לעייף אותם ולפגוע בריכוז שלהם. לאירועים אלו כדאי להגיש אוכל קל לעיכול במנות קטנות, יחסית.

בכל סוג של תפריט שתבחרו, חשוב להקפיד על עיצוב ועל מראה אסתטי מושך. ככל שעיצוב האירוע והמנות יהיה מושך ומקורי יותר, כך בית העסק ייחשב לבית עסק רציני, משקיע ויוקרתי.

אם יש לכם קהל יעד מגוון של אורחים, מומלץ לבחור בדוכני מזון. דוכני המזון הם דוכנים המציעים שפע של אוכל מגוון כך שכל אחד יוכל למצוא בהם את האוכל שהוא אוהב. הצמחונים ימצאו אוכל מתאים, שומרי הכשרות ימצאו מאכלים העונים על כללי הכשרות, אוהבי הקינוחים והמתוקים ייהנו ממגוון עשיר של מאכלים ומי שרעב יוכל למצוא מנות משביעות.

כאשר אתם מקיימים ישיבת עסקים או כל אירוע המתקיים מסביב לשולחנות כדאי לבחור בצורת ההגשה האישית עם מלצרים. אם האירוע אינו מתקיים מסביב לשולחן והאוכל אינו תופס בו מקום מרכזי, תוכלו להסתפק בקינוחים עשירים, במנות מתוקות או מלוחות שיוגשו במזנונים או באמצעות דוכני מזון.

אם התקציב שלכם מצומצם ואתם רוצים להפיק אירוע מרשים, כדאי לכם לבחור בדוכני מזון. בדוכנים אלו תוכלו להגיש אוכל העשוי מחומרי גלם זולים, אך אם תקפידו על עיצוב יפה ומרשים, אף אחד לא יחשוב שעלויות האירוע היו זולות.

להזמנת קייטרינג לאירועים עסקיים

דילוג לתוכן