חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

נא להכיר את סוגי הדוכנים הפופולאריים ביותר

29511964_1941522112527576_6774250237201481728_n

טיפים והמלצות על סוגי דוכני מזון

דוכני מזון הם טרנד לוהט באירועים רבים. הם מתאימים לכל סוגי האירועים, לאירועים עסקיים, לאירועים משפחתיים, לערבי גיבוש, כנסים ועוד.

את דוכני המזון יש להתאים לסוג ולאופי האירוע, יש דוכנים המתאימים לילדים, יש דוכנים המתאימים לאירועי השקה, יש המתאימים לאורחים מבוגרים באירועים משפחתיים ועוד. בכל סוג של אירוע יש להגיש אוכל שונה.

חברת קייטרינג "נויה פוד" מציעים מגוון של דוכני מזון מכל הסוגים, לכל סוג אירוע תוכלו למצוא את הדוכן המתאים.

 

טיפים והמלצות על סוגי דוכני מזון – נא להכיר את סוגי הדוכנים הפופולאריים ביותר

  • דוכני מזון מגישים לאורחים מבחר של סוגי מרקים שונים, ייחודים ובלתי שגרתיים. תוכלו לבחור בין מרק פטריות, מרק תירס סיני, מרקים כתומים, מרק סלרי אמריקאי, מרק מינסטרונה, מרק עגבניות ושעועית לבנה ועוד.
  • דוכני מזון עם מתאבנים מתאימים לכל אירוע והם משמשים כמנות פתיחה. אנו מציעים מגוון גדול של מנות פתיחה כמו: מגשים של סושי ודגים צמחונים, כדורי עוף בציפוי קריספי של קוקוס, מגש שלדג ים שונים בתיבול אסיאתי מתקתק עם פרי עונה, סיגר ממולאים בבשר טלה טרי, בחציל שרוף ובפלפלים אדומים, כדורי עוף מצופים בציפוי קריספי טעים ועוד.
  • דוכן עם מעורב ירושלמי המתאים לילדים וגם למבוגרים. בדוכן אנו מגישים מעורב ירושלמי עם בצל מטוגן, סלט קצוף המוגש בתוך לאפה בתוספת טחינה לבנה, טחינה עמה, חמוצי הבית ועוד. כל המאכלים מתובלים היטב במגוון טעמים מיוחד, מקורי וטעים.
  • דוכני מזון חלביים כוללים מגוון גדול של סלטים טעימים ועשירים, מנות ראשונות קלילות כמו סוגי פשטידות שונות, קישים, ירקות אנטיפסטי, עלי גפן ממולאים ועוד, סוגים שונים של מרקים, מנות עיקריות ותוספות כמו שקשוקה, לזניות, מקרוני, שיפודי סלומון ופינה מתוקה עשירה.
  • דוכן פלאפל עם כדורי פלאפל חמים וטעימים המוגשים לצד חומוס, ביצה קשה, טחינה, צ'יפס מתובל, עמבה הודית ועוד.
  • דוכן של פיש עם צ'יפס הוא דוכן שבו מגישים מבחר של דגי ים מתובלים המצופים בציפוי קריספי ופריך לצד צ'יפס טעים ופריך במיוחד.
  • דוכן סושי הוא להיט באירועים עסקיים או באירועים של צעירים. בדוכן הסושי תמצאו מבחר של סוגי סושי שונים לצד מגוון של דגים המוגשים על צלחות אכילה קטנות עם מקלות כשלצדם מבחר של סלטי ירקות מתובלים ברטבים מקוריים.
  • דוכן של כריכונים ביס מתאים לאירועי השקה או לכל אירוע שבו האורחים עומדים במהלך האירוע. על הדוכן יוגשו לאורחים כריכונים קטנים במילוי שונה לצד סלטים, רטבים, ירקות גינה ועוד.

כתבות נוספות:

קייטרינג על האש – חגיגה של בשרים טעימים ועשירים

7 סיבות להזמנת דוכני מזון

דילוג לתוכן