חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

טיפים המלצות על סוגי קייטרינג בשרי

קייטרינג על האש

טיפים המלצות על סוגי קייטרינג בשרי

אורנה מתל אביב הגיעה אל חברת "נויה פוד" אחרי שקיבלה עליהם המלצות מחברים שערכו אירוע, בחרו בהם והיו מרוצים.

כאשר הצטרכתי לבחור קייטרינג לחתונה שלי, מספרת אורנה, היה ברור לי שאבחר בקייטרינג המציע אוכל בשרי. אני מטורפת על בשר ומאמינה שיש עוד רבים כמוני. כאשר התחלתי לחפש חברת קייטרינג לחתונה היה חשוב לי למצוא חברה בעלת ניסיון רב בהכנה של בשר אשר מציעה סגנונות שונים של קייטרינג בשרי, כמו קייטרינג אסאדו, קייטרינג על האש ועוד, מגוון סגנונות שיאפשר לי לבחור מבין כולם את הסגנון האחד שיהיה הטוב ביותר לטעמי.

כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם חברת קייטרינג "נויה פוד" הבנתי שהגעתי אל הכתובת הנכונה. בעל החברה היה אדיב, מקצועי וענה לי בסבלנות על כל שאלה, מדרך הדיבור שלו ומההתלהבות שלו על תיאורי הבשר השונים, הבנתי שהגעתי אל מקצוען.

היו לי המון שאלות בתחום שאלתי ובעל החברה ענה לי בסבלנות ובאריכות. אשמח לשתף אתכם בחלק מהשאלות והתשובות.

 

שאלה: האם יש לכם תעודת כשרות והאם היא מייקרת את מחיר המנה?

תשובה: כן, יש לנו תעודת כשרות בתוקף ולא, היא לא מייקרת את מחיר המנה. השחיטה הכשרה והכשרת הבשר אינה מייקרת את המחיר של חומרי הגלם, מה שמייקר את המנה הוא הבחירה של נתחי בשר משובחים וההשקעה שבהכנתם.

וטיפ שלנו: בכל אירוע תמיד יהיו מספר אורחים שיקפידו על כללי הכשרות ולאף מארח לא יהיה נעים אם הם לא יוכלו לאכול באירוע שלו. לכן מומלץ לבחור בקייטרינג כשר, גם אם אתם אינכם שומרי כשרות.

 

שאלה: איך אוכל לדעת מהי איכות המנות שאתם מגישים באירוע?

תשובה: את מוזמנת להגיע לטעימות. בעת הטעימות נציג לפנייך מגוון של סוגי מנות שונים, תוכלי להתרשם מהטעם, מדרך ההגשה, מעיצוב המנה ועוד. באותה הזדמנות תוכלי להתרשם גם מרמת ההיגיינה שלנו.

 

שאלה: יש לי הרבה ילדים באירוע, הם בדרך כלל לא אוהבים בשר וחבל להשקיע במנות יקרות עבורם. מה לעשות?

תשובה: את צודקת, ילדים לא אוהבים בשר ואין צורך להשקיע במנות יקרות עבורם. עבור הילדים אנו מציעים להציב דוכני מזון עם מוצרי בשר המתאימים לילדים. אפשר להציע להם המבורגר, שניצלים, נקניקיות ועוד. מוצרים אלו זולים בהרבה מנתחי בשר משובחים, אבל הילדים אוהבים אותם הרבה יותר. בהקמת דוכני מזון לילדים תרוויחי שני ציפורים ביד אחת, הילדים ייהנו מאוכל המוטעם בדיוק עבורם והם לא יידרשו לשבת מסביב לשולחן במשך כל האירוע, הם יוכלו לקחת את האוכל בעמידה, לפגוש חברים, לדבר, לשחק וליהנות.

קראו עוד על:

קייטרינג בשרי לחתונה

קייטרינג גורמה יוקרתי

דילוג לתוכן