חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

חברות קייטרינג – 6 דברים שחשוב לדעת

 

29511964_1941522112527576_6774250237201481728_n

תהליך הפקת אירוע הוא תהליך מורכב שבעלי מקצוע רבים משתתפים בו, אך מבין כל בעלי המקצוע הלוקחים חלק בהפקת האירוע, הבחירה של חברת קייטרינג היא הבחירה החשובה ביותר המשפיעה על הצלחת האירוע. השוק מוצף בחברות קייטרינג רבות, שפע עצום המקשה על הבחירה. במאמר זה ננסה לסייע לכם ללמוד איך לבחור מבין כל החברות, את החברה המתאימה לכם ביותר.

6 דברים שחשוב לדעת על חברת קייטרינג

  1. כאשר אתם בוחרים חברת קייטרינג עליכם להתמקד בארבעה אלמנטים מרכזיים ועיקריים, סגנונות קולינריים, צורת ההגשה, מגוון המנות ורמת הביצוע של הכנת המנה.
  2. בשלב הראשון יש להתמקד בסגנונות הקולינריים שנציעה החברה. האם היא מציעה קייטרינג בשרי, קייטרינג חלבי, בשר אסאדו, קייטרינג על האש ועוד. אחרי שבחרתם את הסגנון המועדף עליכם, חפשו מספר חברות קייטרינג מומלצות באזור שלכם והשוו ביניהן. בררו מהו המחיר למנה שמציעה החברה, מהם השירותים שהיא מגישה והאם הם כלולים במחיר המנות, מהם חומרי הגלם שבהם משתמשת החברה, היכן ממוקם המטבח שלהם ועוד.
  3. צורת ההגשה –  האם החברה מציעה הגשה של המזון באמצעות הגשה אישית או מזנונים ואולי בכלל היא מציעה דוכני מזון. את סוג ההגשה כדאי לבחור לפי אופי האירוע. לאירוע צעיר וקליל תתאים הגשה בסגנון של מזנונים או דוכני מזון, לאירוע מכובד עם אורחים מבוגרים, יחסית, יתאים סגנון הגשה אישי באמצעות מלצרים שיגישו לכל אורח היושב מסביב לשולחן את המנה המתאימה.
  4. בררו האם מחיר המלצרים כלולים במחיר המנה, מהם כלי ההגשה שבהם משתמשים המלצרים והאם המחיר כולל גם מפות, פרחים מפיות ועוד.
  5. מגוון המנות – אל תסתכלו על מספר המנות או התוספות שמציעה החברה, אלא התמקדו באיכות המנה. חפשו את המנה שתבדל אתכם מאירועים אחרים. אם אתם בוחרים, לדוגמה, קייטרינג בשרי, אולי כדאי לכם לבחור בקייטרינג אסאדו או קייטרינג על האש הנחשבים לקייטרינג יקר יותר, אך גם מיוחד ומקורי יותר. אם אתם עורכים אירוע לצעירים, בחרו קייטרינג חלבי המציע מאכלים צעירים ועדכניים כמו פסטות במגוון רטבים, סלטים עשירים, סושי, פשטידות מיוחדות ועוד.
  6. רמת הביצוע היא אחד מהפרמטרים החשובים בבחירת הקייטרינג, לא חשוב איזו סוג של מנה תחליטו להגיש לאורחים, חשוב שהיא תהיה טעימה. אל תוותרו על הטעימות לפני האירוע ובקשו לטעום מגוון של מנות מסוגים שונים. כדי לקבל חוות דעת מושלמת כדאי להגיע בלוויית חברים צעירים ומבוגרים, לכל אחד מהם תהיה נקודת הסתכלות שונה ואתם תקבלו את התמונה המלאה.

קראו עוד על:

קייטרינג אסאדו – לכל סוגי האירועים

דוכני מזון לימי הולדת – דרך נהדרת לחגוג

דילוג לתוכן