חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

השכרת דוכני מזון לאירועים

 

דוכני מזון לאירועים הם עמדות המציעות מגוון של מאכלים המוגשים באמצעות דוכנים ולא בהגשה אישית כמו באירועים הקלאסיים. דוכני המזון הם דוכנים מעוצבים השובים את העין בשלל צבעים ועיצובים מיוחדים ותורמים לאווירה של האירוע.

 

 

לא סתם הפכו דוכני המזון ללהיט סוחף באירועים, הם מעניקים חוויה שונה של אירוע, הם משדרים יוקרה, הם מאפשרים לכל אורח לבחור את האוכל שהוא עונה ומציעים סוגי מאכלים העונים על הדרישות של כולם, של מבוגרים, צעירים, ילדים, אנשים המקפידים על אכילת אוכל צמחוני ועוד.

 

IMG_20180123_195034

 

השכרת דוכני מזון לאירועים – כל היתרונות בדוכן אחד

הגשת האוכל באמצעות דוכני מזון מוזילה את העלויות של האירוע. בדוכני המזון אינכם צריכים להגיש לכל אורח אוכל בן שלוש מנות, רוב האורחים יסתפקו בסוג אחד של מזון שאותו הם יאהבו במיוחד. בדרך זו גם תצליחו לחסוך את העלויות של המלצרים ואת עלויות עיצוב השולחנות והאולם.

 

השכרת דוכני מזון לאירועים מעניקים חוויה שונה של אירוע. זהו לא עוד אירוע שבו האורחים יושבים מסביב לשולחנות ומקבלים את מנות האוכל בהגשה אישית על ידי המלצרים. זהו אירוע שבו האורחים נמצאים בתנועה. הם מסתובבים באולם, פוגשים חברים, בני משפחה או עמיתים לעבודה, מנהלים שיחות קצרות ונחמדות ויכולים לאכול באלגנטיות, בעמידה תוך כדי שיחה מהנה עם החברים.

 

דוכני מזון מאפשרים לכל אחד למצוא את האוכל שהוא אוהב, אם יש לכם ילדים באירוע, תוכלו להעמיד  דוכנים עם נקניקיות, בורקסים, המבורגר או צמר גפן מתוק ופופקורן, אם יש לכם אורחים מבוגרים תוכלו להגיש להם דגים, בצקים, סוגים שונים של פסטות, סושי או אפילו בשרים, ואם יש לכם אורחים צמחוניים תוכלו לכבד אותם בסלטים עשירים ומשובחים, בפשטידות מיוחדות ובמאכלים נוספים שגם מי שאינו צמחוני ישמח לאכול.

 

חוגגים אירוע צעיר וקליל? דוכני סושי הם להיט המתאימים לאירועים של צעירים, למסיבות השקה ועוד. בדוכני הסושי אפשר למצוא סוגים שונים של מנות סושי לצד דוכנים המגישים דגים, סלטים ועוד. אם תרצו  להיות מקוריים במיוחד, תוכלו להגיש את מנת הסושי או הדגים על צלחות אכילה קטנות עם מקלות אכילה במקום מערכת סכו"ם רגילה ושמרנית.

 

עורכים מסיבת יום הולדת, מתלבטים איזו דוכן לבחור, לכו על דוכני פלאפל. פלאפל זהו מאכל ישראלי, מאכל שכולם אוהבים, צעירים מבוגרים ובני כל העדות.

אנו בחברת "נויה פוד" נשמח להשכיר לכם מגוון של דוכני מזון בסגנונות שונים. צברנו ידע וניסיון רב, נדע לעצב את הדוכנים כך שיהיו טעימים, מפתים ויפים.

 

להשכרת דוכנים לחצו כאן

אולי יעניין אותך:

קייטרינג במרכז

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית

דילוג לתוכן