חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון- כל היתרונות בדוכן אחד

דוכני מזון- כל היתרונות בדוכן אחד

דוכני מזון- כל היתרונות בדוכן אחד

שתי צורות של הגשת המזון שימשו בעבר את חברות הקייטרינג, הגשה אישית לאורחים היושבים מסביב לשולחן או הגשה באמצעות מזנונים עמוסים. כיום, דוכני המזון הם אופציית ההגשה שכבשה בסערה את האירועים השונים. הדוכנים המכילים מבחר עצום של סוגי מאכלים מתאימים לכל סוג של אירוע, לאירועים משפחתיים, לאירועי חברות, לערבי גיבוש, לכנסים ועוד. כל אירוע עם דוכני מזון הופך לאירוע כייפי, תוסס, זורם ומהנה במיוחד.

 

דוכני מזון – קבלו את כל היתרונות שיש בדוכני מזון אחד

את דוכני המזון אפשר להציב במספר נקודות באולם האירועים ובכך למנוע עומס על הדוכן את התורים הארוכים המאפיינים את מזנוני הבופה הישנים.

דוכני מזון מאפשרים לכל סועד להסתובב באולם, לפגוש עמיתים, חברים ובני משפחה ולנהל אתם שיחה קצרה ונעימה. בניגוד לאירוע שבו האורחים יושבים במשך כל האירוע על יד השולחנות, אירועים עם דוכני מזון הם אירועים דינמיים, תוססים ומעניינים. האווירה באירוע תהיה אווירה קלה ומשחררת, וכאשר מדובר באירוע עסקי, האווירה החברית עשויה להוביל גם לביצוע עסקאות משותפות.

דוכני מזון הם דרך נפלאה להגיש מנה אחרונה בכל סוג של אירוע. לאחר שהאורחים ישבו  במשך רוב האירוע סביב השולחן ורקמו שיחות רק עם החברים לשולחן, אין מי שלא ישמח לקום, לקחת קינוח, להסתובב באולם ולפגוש אנשים נוספים.

דוכני המזון מציעים שפע של מנות כמו מאפים, מנות  בשריות, מנות חלביות, מגשי גבינות, ירקות ופירות, קינוחים ועוד. הדוכנים מעניקים לכל אורח הרגשה נעימה, הוא יכול לבחור את האוכל שהוא אוהב ואם הוא מעוניין בסיבוב נוסף הוא לא יצטרך לבקש מהמלצר, הוא פשוט יקום, ילך, ייקח ויאכל.

אולי יעניין אותך: קייטרינג בשרי כשר למהדרין

דוכני מזון מתאימים גם לאירועים של ילדים כמו מסיבות יום הולדת, מסיבות סוף שנה, מסיבה בתנועת הנוער ועוד. על הדוכנים ימצאו הילדים את האוכל שהם אוהבים כמו נקניקיות, צ'יפס, פיצה, שניצלים ועוד, כשלצדם כמובן קטשופ. לחילופין אפשר להגיש דוכני מזון עם מתוקים, גלידות, עוגות, עוגיות ועוד.

אירועים שבהם מגישים אוכל באמצעות דוכני מזון הם אירועים דינמיים וזורמים. כאן אין מנה ראשונה או מנה אחרונה ואין צורך להמתין למלצר עד שיגיע אליכם עם המנה הבאה. כל אורח יכול להעמיס לצלחת שלו את האוכל בלי סדר מסוים, בלי מנה ראשונה, מנה שנייה ועוד, ואם הוא ירצה במנה נוספת, הוא פשוט ילך וייקח.

בקייטרינג "נויה פוד" דוכני המזון הם חגיגה של טעמים, ריחות וצבעים. כל המאכלים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים וטריים, הדוכנים מעוצבים, מושכים את העין ומפתים את החך.

אולי יעניין אותך: קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית

דילוג לתוכן