חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון – הצטרפו גם אתם לטרנד הלוהט

דוכני מזון

דוכני מזון

דוכני מזון זו שיטה חדשה, מקורית ומרהיבה להגיש אוכל לאירועים. בכלל העולם דוכני המזון הם טרנד לוהט והם כובשים בסערה גם את ישראל. הדוכנים הם אטרקציה של טעמים, ריחות ועיצובים מהממים, הם משדרגים כל אירוע והם הופכים כל אירוע משמעם ושגרתי לאירוע מיוחד, מלהיב ומרשים.

דוכני מזון – הצטרפו גם אתם לטרנד הלוהט

כל אחד מבין שהאוכל הוא המרכיב המרכז המשפיע על הצלחת האירוע, אך לרבים מאתנו כבר נמאס מתפריט בן שלוש מנות או ממזנונים עם תפריט שגרתי החוזר על עצמו בכל אירוע מחדש. דוכני מזון הם דרך אחרת להגיש את המזון, על הדוכנים אפשר להניח שפע של מאכלים בשפע של סגנונות, אפשר לבחור בדוכני ירקות, פשטידות, בשרים, קינוחים, סושי, דגים, נודלס, פינגר פוד והשמיים הם הגבול. מכל סוג של מזון ומכל סגנון אפשר להציב דוכן אחד, האורחים יטיילו בין הדוכנים ויטעמו, וכך כל אחד מהם ימצא את האוכל שהוא אוהב.

אנחנו אוכלים פעמיים, פעם ראשונה עם העיניים ובפעם השנייה עם הפה. דוכני המזון הם חגיגה של עיצוב, הם מעניקים מראה עשיר, ססגוני ומעוצב, אפשר להבחין בהם כבר מרחוק, הם מושכים את העין ומגרים את בלוטת הרוק.

דוכני המזון המעוצבים יוסיפו הרבה גם לעיצוב האולם. מעבר למפות, לווילונות, לפרחים ולנברשות, דוכני המזון הם חגיגה של צבעים ועיצובים מרהיבים. האוכל מוגש בכלים אסתטיים ומיוחדים ומושקעת בהם מחשבה רבה על האסתטיקה והעיצוב. כאשר תציבו את דוכני המזון באולם, גם אולם מפואר ויפה, יהיה הרבה יותר יפה.

פינגר פוד הוא אוכל בגודל ביס המתאימים לאירועים שבהם האורחים אינם יושבים מסביב לשולחנות, אלא מסתובבים בין הקהל פוגשים מכרים, בני משפחה או עמיתים לעבודה, ומנהלים שיחה  תוך כדי האכילה. מגשי הפינגר פוד הם מגשים המכילים מגוון טעמים, מגשים מעוצבים המכילים כל טוב.

דוכני מזון מאפשרים לכם להגיש באירוע גם אוכל המתאים לילדים. ילדים לא אוהבים את האוכל של המבוגרים. תוכלו לבחור עבורם אוכל מיוחד המתאים להם ולהניח אותו על דוכן מיוחד.

את הדוכנים שלנו אי אפשר לשכוח. אנו בחברת "נויה פוד" מתמחים בדוכני מזון, אנו מציעים מגוון של סוגי מאכלים. תוכלו לבחור בין דוכן אסאדו, דוכן שווארמה, דוכן של פיש אנד צ'יפס, דוכן טאפסים ופינגר פוד, דוכן סושי, דוכן סביח, דוכן נודלס ועוד. צברנו ניסיון רב בתחום, אנו מציעים מגוון של דוכנים טעימים ומעוצבים.

 

אולי יעניין אותך:

קייטרינג בשרי כשר למהדרין

דילוג לתוכן