חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכנים לימי הולדת – אתם שואלים צוות המומחים מנויה פוד עונים

יום הולדת

יום הולדת

יום ההולדת הוא אחד הימים החשובים בשנה, אצל כל אחד, אך במיוחד אצל ילדים. כדי להעצים את היום ולהעניק לחתן יום ההולדת חוויה מיוחדת אנו חוגגים לו מסיבה מיוחדת ומקורית. דוכנים ליום ההולדת הם דרך מצוינת להגיש כיבוד לאורחים ולהעצים את החוויה האותנטית של המסיבה.

חברת "נויה פוד" מתמחה בהכנת דוכני מזון לימי הולדת, צוות החברה צבר ניסיון רב והוא ישמח לענות לכם על כל שאלה.


להזמנת דוכנים לימי הולדת חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכנים לימי הולדת – שאלות תשובות

שאלה: איזה סוגי דוכנים יש?

תשובה: הדוכנים ליום ההולדת נחלקים לשני סוגים דוכנים עם מזון שילדים אוהבים ודוכנים מתוקים. בדוכני המזון שהילדים אוהבים אפשר למצוא פיצות, פלאפל, נקניקיות בלחמניות, פיתות בטאבון, קלחי תירס ועוד. בדוכנים המתוקים תמצאו צמר גפן מתוק, קרפים, מפלי שוקולד, בר מתוקים ועוד.

שאלה: איך אפשר לבחור חברה מקצועית להכנת דוכני המזון?

תשובה: כמו בכל תחום גם בתחום הדוכנים ליום ההולדת רצוי לבחור חברה לפי המלצות. נסו לבקש המלצות מחברים ובני משפחה שכבר הזמינו דוכנים ליום ההולדת והיו מרוצים, ואם לא הצלחתם נסו להיעזר ברשת האינטרנט. עברו בין האתרים השונים, בדקו מהו סגנון האוכל וההגשה שמספקת החברה ואחרי שבחרתם מספר חברות הריצו את שמם במנוע החיפוש גוגל (דוכני מזון לימי הולדת לילדים). אם נתקלתם בחוות דעת שליליות, בתלונות או בתביעות משפטיות, אל תבחרו בחברה הזו והמשיכו לחפש.

שאלה: האם חשוב לבחור דוכנים המציעים אוכל כשר?

תשובה: כן, בהחלט. גם אם אתם אינכם מקפידים על אכילת אוכל כשר, תמיד יהיו באירוע שלכם מספר אורחים השומרים את הלכות הכשרות. כדי שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל באירוע שלכם, מומלץ לבחור אוכל כשר. ותמיד חשוב לדעת: אוכל כשר אינו פחות טעים ואינו יקר יותר מאוכל שאינו כשר.

שאלה: הזמנו דוכנים ליום ההולדת, האם עלינו לשכור שירותי עיצוב?

תשובה: לא בהכרח. דוכני המזון מגיעים מעוצבים. הם מרשימים בשלל צבעים ובעיצובים מיוחדים המושכים את העין ואין צורך לעצב אותם. רק במקרה שבו אתם מעוניינים בקונספט מיוחד לעיצוב האולם והדוכנים, תידרשו לשכור מעצב אירועים.

שאלה: אנו חוגגים יום הולדת בטבע. האם נוכל להזמין דוכנים ליום הולדת?

תשובה: באופן עקרוני כן. דוכני מזון לאירועים מתאימים לכל מקום לאירועים באולם ולאירועים בחיק הטבע. אם אין לכם חיבור לתשתיות חשמל ואתם צריכים מתח חשמל, תוכלו לשכור גנרטור כדי לחמם או לקרר את האוכל ועוד.

קראו עוד על:

עמדות אוכל לאירוע

השכרת דוכנים

דילוג לתוכן