חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

איך נדע לבחור קייטרינג מוצלח? 7 טיפים חשובים!

ישיר

טיפים חשובים לבחירת סוגי קייטרינג לאירועים

לא פעם קרה לנו שהגענו שמחים ומרוגשים אל אירוע חגיגי ויצאנו עצובים ומאוכזבים, למה? לא בגלל שהאורחים לא היו נחמדים, לא בגלל שהתזמורת לא הייתה טובה או שהצלם לא התפנה לצלם אותנו, בדרך כלל זה קורה בגלל שהאוכל באירוע לא היה טעים. לבחירת הקייטרינג יש השפעה רבה על הצלחת האירוע, אם האוכל יהיה טעים, האירוע יהיה מוצלח, אם האוכל יאכזב, גם האירוע ישאיר אותנו בתחושה של אכזבה.

 

7 טיפים חשובים לבחירת קייטרינג איכותי

הדרך הטובה ביותר לבחור קייטרינג מוצלח היא באמצעות המלצות. נסו לברר בין חברים שערכו אירוע בשנה האחרונה, או שהיו באירוע והתלהבו מהאוכל, ובקשו מהם שמות של חברות קייטרינג מובילות. אם לא הצלחתם לקבל המלצות מחברים או מבני משפחה, נסו את רשת האינטרנט. בקבוצות פייסבוק, בפורומים ייעודיים ובאתרי האינטרנט תוכלו למצוא חוות דעת והמלצות על חברו קייטרינג באזור שלכם.

מומלץ לבחור חברת קייטרינג ותיקה. שוק הקייטרינג הוא שוק תחרותי מאוד ובכל יום קמות ונופלות חברות קייטרינג חדשות. העובדה שהחברה הצליחה לשרוד בשוק התחרותי וצברה ותק רב שנים מעידה על איכותה.

חברות קייטרינג רבות מתמחות בתחומים שונים. יש חברות המתמחות בקייטרינג חלבי, יש המתמחות בקייטרינג בשרי, יש בתחום של דוכני מזון ועוד. החליטו על סגנון הקייטרינג שאתם מעדיפים ובחרו חברה המתמחה בתחום הזה.

קייטרינג לא מסתכם רק באוכל. נוסף על האוכל יש גם מלצרים, שירותי בר, צורת עבודה ואלמנטים נוספים המשפיעים על רמת הקייטרינג. לפני שאתם בוחרים חברת קייטרינג רצוי לבקר באירוע שם עורכים ולהתרשם מדרך העבודה און ליין. שימו לב בעיקר למלצרים, האם הם יעילים ואדיבים.

אל תוותרו על טעימות. בואו לטעימות עם חברים או בני משפחה שיתנו לכם חוות דעת אובייקטיבית. השתדלו לקחת אתכם חבר מבוגר וצעיר, לכל אחד מהם תהיה נקודת מבט אחרת ויחד תוכלו לקבל את התמונה השלמה.

אם אתם עורכים אירוע תחת השמיים אתם חייבים לבחור בחברת קייטרינג המתמחה בהפקה של אירוע כזה. בררו עם החברה מהם דרכי השינוע של האוכל, איך היא נערכת במקום ומה הניסיון שלה בתחום. באופן עקרוני, מומלץ לבחור בחברת קייטרינג הפועלת באזור הקרוב למקום האירוע כדי שהאוכל יגיע מהר, טרי וטעים אל המקום.

לפני שאתם חותמים חוזה בררו מה כולל המחיר. האם מחיר המנה כולל את עבודת המלצרים, מפות, פרחים, שולחנות, כיסאות ועוד. חשוב לברר כל פרט ולכתוב אותו בחוזה כדי למנוע אי נעימות ומחלוקות בעתיד.

כתבות מעניינות:

קייטרינג בשר

קייטרינג יוקרתי

דילוג לתוכן