חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג על האש – כל היתרונות בקייטרינג אחד

אין כמעט ישראלי שלא אוהב בשר ואין כמעט ישראלי שקייטרינג על האש לא מהווה עבורו חגיגה  של בשר טעים ומשביע.

קייטרינג על האש הוא הדובדבן שבקצפת בין כל הסוגים והשיטות להכנת הבשר.

בחרתם בקייטרינג על האש, בחרתם בחגיגה אמיתית של בשרים, אנו בקייטרינג "נויה פוד" מנוסים בהכנת בשר על האש. לצד הבשר המשובח נגיש לכם תוספות טעימים, סלטים עשירים וקינוחים מפנקים. בחרתם בנו, על האירוע שלכם ידברו עוד ימים רבים!

 

סנדביצ'ים על האש לאירועים

סנדביצ'ים על האש לאירועים

 

קייטרינג על האש – כל היתרונות בחברת קייטרינג אחת

אם כבר נמאסו עליכם כל התפריטים השגרתיים והרגילים, אם אתם מחפשים אוכל שיקפיץ את האורחים  שלכם, יסחרר ו"ישכר" אותם עוד לפני שהם טעמו את הביס הראשון, בשר על האש מיועד לכם!

קייטרינג על האש מתאים לכל אירוע, לאירוע קטן, לאירוע גדול, לאירוע משפחתי, לאירוע חברתי ועוד.  את הבשר אפשר להגיש בסגנונות שונים בהתאם לטעם שלכם ולקהל היעד, אפשר להגיש בשר בסגנון דרום אמריקאי, בסגנון מזרחי, בסגנון אירופאי ועוד. בכל סגנון שתבחרו, אין מי שלא יאהב את הבשר הנצלה על האש.לעמדת אסאדו לחצו כאן

 

אנו ב"נויה פוד" מתמחים בהכנת בשר על האש, הקייטרינג שלנו נושא תעודת כשרות ומתאים לכל אחד. אף בעל אירוע לא יהיה מרוצה אם באירוע שלו יהיו מספר אורחים שרק יוכלו להריח את הבשר, אך לא יאכלו לטעום אותו בגלל מגבלת הכשרות. קייטרינג על האש ב"נויה פוד" אינו פחות טעים ולא יותר יקר בשל תעודת הכשרות.

 

הסוד לבשר על האש טעים במיוחד, הוא הבחירה הנכונה של נתחי הבשר. אנו בחברת קייטרינג "נויה פוד" מקפידים לבחור נתחי בשר טריים ואת נתחי הבשר המשובחים ביותר. חשוב להבדיל בין בשר טרי לבין בשר קפוא, גם אם נדרש להשתמש בנתחי בשר קפואים, נדע איך להקפיא אותם בדרך שתשמור על העסיסיות של הבשר ועל טעמו הטוב.

 

עורכים אירוע בטבע? על שפת הים, ביער או במדבר, אין קייטרינג מתאים יותר לאירוע מאשר קייטרינג על האש. לא כל חברת קייטרינג ערוכה ויודעת איך להפיק אירוע בחיק הטבע. אנו בקייטרינג "נויה פוד" מצוידים בכל הציוד הנדרש להפקת אירוע בטבע, יש לנו את  כל הידע והלוגיסטיקה  כדי לקיים אירוע מוצלח בחיק הטבע.

 

אין כמו סלטים טעימים ועשירים המוגשים לצד נתחי הבשר המשובחים. ב"נויה פוד" נגיש לכם סלטים עשירים העשויים מירקות טריים ומתובלים בתבלינים איכותיים, אנו לא חוסכים על תיבול בשמנים עשירים ובריאים יותר ונמנעים מלהשתמש בחומרים משמרים ועוד.

 

עוד דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן